روند افزایشی و استمرار صدرنشینی به پرداخت ملت

با تاکید بر آمار فروردین ماه شاپرک اعلام شد:

شركت “به پرداخت ملت” با کسب سهم 79/21 درصدي از تعداد تراكنش ها و سهم00/26 درصدي از مبلغ بازار تراکنش های حوزه پرداخت الکترنیک کارت ، روندی افزایشی را پیش رو داشته و علاوه بر حفظ جایگاه اول بازار، همچنان بيشترين سهم صنعت پرداخت الکترونیک کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، با تاکید و بررسی آمار منتشر شده شاپرک از عملکرد شرکت های صنعت پرداخت الکترونیک کشور در فروردین سال 1397، می توان اعلام کرد به پرداخت ملت با پوشش 98/23درصد از بازار تراكنش هاي كارتخوان فروشگاهي، علاوه بر رشد سهم خود نسبت به اسفند ماه سال 96  بالاترين سهم صنعت را به خود اختصاص داده و همچنان با پوشش 01/26 درصدي از مبلغ تراکنشهای کارتخوان فروشگاهی ، بالاترين سهم بازار را در اختيار خود دارد.
این شرکت علاوه بر افزایش سهم خود نسبت به ماه گذشته از تعداد تراکنشهای ابزار پذیرش اینترنی ،  بیشترین سهم بازار را به  معادل 73/27  درصد از مبلغ تراکنش ابزار پذیرش اینترنتی را نیز به خود اختصاص داده  است.
همچنین روند افزایشی شرکت به پرداخت ملت از سهم بازار را می توان در رشد 11/24 درصدی این شرکت از تعداد تراکنش های خرید و مبلغ تراکنش های خرید به میزان05/27 درصد مشاهده کرد به طوری که در این بخش نیز به پرداخت ملت، توانست بیشترین سهم بازار را در اختیار خود قرار دهد.
تاکید می گردد در فروردین سالجاری  شركت "به پرداخت ملت"  در تمام ابزارهای پرداخت الکترونیک ، روندی افزایشی  و مطلوبی داشته و  به صدر نشینی خود در صنعت پرداخت الکترونیک کشور استمراری چندساله بخشیده است..

 

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  36