دستورالعمل تبدیل وضعیت کارمندان پیمانی به رسمی ابلاغ شد

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور،­ از صدور دستورالعمل تبدیل وضعیت کارمندان پیمانی به رسمی در صورت احراز شرایط تعیین شده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سید صدرالدین صدری نوش آبادی با اشاره به اینکه رسمی و پیمانی دو نوع استخدام تعیین شده در قانون مدیریت است افزود: طبق قانون استخدامی، دستگاه های اجرایی برای مشاغل حاکمیتی می توانند کارمندان پیمانی را به نوعی از استخدام رسمی تبدیل وضعیت کنند که هم اکنون با صدور دستورالعمل امکان انجام آن محقق شده است.

وی با بیان اینکه کارمندان شامل این قانون حتما باید دارای شغل حاکمیتی باشند گفت: کارمندانی می توانند طبق این دستورالعمل تبدیل وضعیت شوند که حتما از طریق آزمون، پیمانی شده باشند.

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه داد: گذشت ۵ سال از زمان پیمانی شدن، کسب ۸۰ امتیاز برای متوسط ارزیابی در طول ۳ سال آخر قبل از تبدیل وضعیت شدن و نداشتن محکومیت هایی که در قانون پیگیری های تخلفات اداری تعیین شده از شرایط موجود در این دستورالعمل است.

صدری با اشاره به قابل اجرا بودن این دستور العمل از زمان ابلاغ آن گفت: محدودیتی برای تبدیل وضعیت کارمندان وجود ندارد و دستگاه ها می توانند براساس مجوز صادر شدهِ ­سازمان استخدامی کشور، ­­نیروی خود را تبدیل وضعیت کنند.

 

منبع: ایبنا 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  72