بحث نابودی بیت کوین بسیار احمقانه است

مدیرعامل رابین هود:

مدیر عامل یکی از پلتفرم‌های تجاری بزرگ جهان، ولادیمیر تنو، با اشاره به اینکه پس از راه‌اندازی امکان تجارت ارزهای دیجیتال در این نرم افزار، بیش از ۱ میلیون نفر کاربر ثبت نامی داشته است، درباره بیت کوین و آینده آن اظهارات جالبی داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بنیانگذار شرکت رابین هود با وجود کاهش قیمت چشمگیر بیت کوین، درباره آینده آن امیدوار بود و گفت این دارایی قدرت ماندگاری قابل توجهی دارد.

تنو با اشاره به نوستانات مشابه بیت کوین در سال‌های گذشته افزود بحث تمام شدن کار بیت کوین بسیار احمقانه است. رابین هود، به عنوان پلفترمی بزرگ برای سرمایه گذاری و تجارت خرد، در اوایل سال جاری به حوزه ارزهای دیجیتال هم وارد شد.

در حال حاضر، با توجه به گفته‌های تنو، این شرکت در تلاش است تا مردم بیشتری را به این اکوسیستم کلی وارد کند.

او گفت آنچه که شاهد آن بودیم این است که مردم زیادی به دلیل اینکه ما پشتیبانی ارزهای دیجیتال را آغاز کردیم، از وجود ما با خبر شدند و نوع دیگری از مشتریان ما را تشکیل دادند.

به گفته وی، بلاک چین به عنوان یک مفهوم،‌ کمی ارزش خود را از دست داده است. او توضیح داد که بسیاری از شرکت‌ها در حالی قصد استفاده از دفاتر کل توزیع شده را دارند که برای ایده آن‌ها دیتابیس هم متمرکز کافی هستند.

تنو در پایان گفت ما میخواهیم در طول دهه‌های آینده یکی از رهبرهای بازار باشیم.

 

منبع: ارز دیجیتال 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

84  ⁄  14  =