حمایت از حوزه سلامت همچنان از اولویت های نخست این بانک

مدیر عامل بانک رفاه کارگران تاکید کرد:

مدیرعامل بانک رفاه گفت : بانک رفاه در حمایت از نظام سلامت از هیچ کوششی فروگذار نمی کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محمد علی سهمانی در بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث با مسایلی مشاور وزیر و مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفت و گو کرد و ضمن تشریح خدمات بانک برای جامعه پزشکی برحمایت بانک رفاه از حوزه سلامت تاکید کرد.
مسایلی نیز با قدردانی از حمایت بانک رفاه از حوزه سلامت و همچنین حضور فعال بانک رفاه در تامین مالی بخشی از طرح ملی تحول نظام سلامت در قالب پرداخت مطالبات بیمارستان ها و داروخانه ها، اظهار امیدواری کرد بانک رفاه همانند گذشته در تامین مالی ریالی و ارزی به منظور توسعه واردات تجهیزات پزشکی، حامی نظام سلامت کشور باشد.
سهمانی و هیأت همراه در ادامه همچنین از برخی از شرکت های فعال و با سابقه در حوزه تجهیزات پزشکی دیدار کرد. در این دیدارها مدیران عالی شرکت ها خواستار گسترش همکاری ها با بانک رفاه شدند.
گفتنی است بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث از تاریخ 29 خرداد الی 1 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با حضور شرکت های معتبر داخلی و خارجی فعال در حوزه تجهیزات پزشکی برگزار شد و بانک رفاه در طول برگزاری این نمایشگاه، حضور فعال و تاثرگذاری داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

27  −  22  =