MPOS ها تا سال ۲۰۲۳ تقریباً ۲۵٪ از معاملات POS را پوشش خواهند داد

پرداخت‌های مبتنی بر ام پوز تا سال ۲۰۲۳ سالانه بیش از ۸۷ میلیارد افزایش می‌یابد و بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی، در سال ۲۰۱۸، ۲۸ میلیارد از معاملات از طریق MPOS انجام خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مطالعه جدیدی از پژوهش Juniper Research نشان می‌دهد با پذیرش دستگاه‌های MPOS که به صورت بی سیم و یا از طریق دستگاه‌های تلفن همراه مانند iZettle و Square استفاده می‌شود، پرداخت‌های مبتنی بر این دستگاه تا سال ۲۰۲۳ سالانه بیش از ۸۷ میلیارد افزایش می‌یابد و بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی، در سال ۲۰۱۸، ۲۸ میلیارد معاملات از طریق MPOS انجام خواهد شد.

این مطالعه نشان داد که دستگاه‌های MPOS، سبب افزایش استفاده از کارت‌های پرداخت در بازارهای نوظهوری مانند هند خواهند شد. دیجیتال سازی پرداختها در هند (که به وسیله مقررات demonetisation متحول شده است) به این معنی است که رشد تعداد دستگاههای MPOS در این کشور سریعتراز هر منطقه دیگری خواهد بود و بازار موبایل پوزها در هند با رشد متوسط سالانه ۴۶ درصد طی ۵ سال آینده رشد خواهد کرد.

تحقیقات جدید، POS & mPOS Terminals در خصوص استراتژی‌های فروش، پیش بینی نوآوری و بازار ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۳، دریافتند که قیمت میانگین دستگاه MPOS از ۴۰ دلار در سال ۲۰۱۸ به حدود ۳۳ دلار در سال ۲۰۲۳ کاهش خواهد یافت. این قابلیت مقرون به صرفه، همراه با سادگی MPOS طبق، این دستگاه‌ها را برای کسب و کارهای کوچک ترکه پرداخت‌هایشان قبلاً به صورت نقدی هدایت شده بسیار جذاب خواهد کرد.

کمپانی‌های قدرتمند عرضه کنندهٔ POS از قبیل Verifone و Ingenico، به طور فزاینده‌ای به mPOS ها به عنوان منطقه‌ای برای رشد بازار آینده نگاه می‌کنند ودر حال گسترش بازار خود به سمت این ابزار پرداخت هستند.

"در نتیجه به علت محبوبیت Square و iZettle، تولید کنندگان قدیمی و سنتی POS، موبایل پوزها را به عنوان ۱ راه مهم برای تنوع بخشیدن به جریان درآمدی رو به افول کسب و کارها می‌داند.

 

منبع: سرمدنیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  3