استیکرها به واتس اپ می‌آیند

اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربران پیام‌رسان واتس اپ هستید که مدت‌ها منتظر اضافه شدن استیکر به این پلت‌فرم بوده‌اند، حالا به نظر می‌رسد که استیکرها به زودی به واتس اپ خواهند آمد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مدتهاست بسیاری از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان همچون تلگرام، فیس بوک مسنجر، گوگل الو، وی چت، لاین و اسکایپ در پلت‌فرم‌های خود  میزبان استیکرهای مختلف و جذابی هستند اما برای بسیاری از کاربران واتس‌اپ هنوز جای تعجب بود که چرا این اپلیکیشن با وجود میزبانی از بیش از یک میلیارد کاربر در جهان هنوز به فکر افزودن استیکر به پلت‌فرم خود نیفتاده است.

بر اساس پیامی که صفحه کاربری WABetainfo در شبکه اجتماعی توییتر که به افشای اطلاعات قبل از رونمایی و عرضه رسمی آن‌ها معروف است، منتشر کرده می‌توان دریافت که کاربران واتس اپ به زودی در آینده نزدیک شاهد اضافه شدن استیکر به پلت‌فرم‌های این پیام‌رسان سبزرنگ خواهند بود.

طبق این گزارش، وقتی که استیکرهای جدیدی به واتس اپ اضافه شوند، نقطه سبزرنگ جدیدی به منظور اطلاع رسانی به کاربران برای دریافت آن بر روی گزینه + ظاهر می‌شود تا کاربر در صورت تمایل، آن را مشاهده، دریافت و استفاده کند.

در آخر این پیام همچنین اعلام شده است که هنوز هیچ تاریخ و زمان مشخصی برای ارائه و افزودن استیکر به واتس اپ اعلام نشده است اما به نظر می‌رسد که این اتفاق در آینده نزدیک رخ دهد.

این خبر به طور قطع برای بسیاری از کاربرانی که مدت‌ها در انتظار استفاده از استیکر در واتس اپ بودند، خبر بسیار خوشایند و خوشحال کننده خواهد بود. این کاربران بر این باورند که در بسیاری از موارد، ایموجی و شکلک‌های موجود در این پیام‌رسان‌ها برای ابراز بسیاری از احساساتشان کافی نیست و در این موارد، نیازمند استیکرهای بی‌شماری هستند تا به مخاطبان موردنظر خود احساس واقعی‌شان را نشان دهند.

برخی از کارشناسان برآورد می‌کنند از آنجا که واتس اپ و فیس بوک مسنجر هر دو زیرمجموعه شرکت فیس بوک هستند، بنابراین استیکرهای واتس اپ به احتمال زیاد همان استیکرهایی خواهد بود که در فیس بوک مسنجر ارائه شده است.

شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام‌رسان محبوب بوده است.

بر اساس گزارش‌های رسمی منتشره توسط واتس‌اپ، این اپلیکیشن دارای حدود ۱.۳ میلیارد کاربر در سراسر جهان است و در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود.

 

منبع: ایسنا 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

53  −  43  =