دزدی اینترنتی زندانیان در آمریکا

با استفاده از تبلت صورت گرفت؛

۳۶۴ زندانی در آمریکا با استفاده از شکاف امنیتی در تبلت های مخصوص، حدود ۲۲۵ هزار دلار اعتبار دزیدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، زندانیان در ۵ زندان ایالت آیداهو آمریکا با سوء استفاده از شکاف امنیتی در تبلت های Jpay خود، حدود ۲۲۵ هزار دلار اعتبار دزدیدند. سازمان اصلاح و تربیت آیداهو اعلام کرد ۳۶۴ زندانی تراز حساب خود در تبلت های JPay را ارتقا داده اند.

شرکت JPay تبلت هایی مخصوص زندانیان می سازد. زندانیان می توانند با استفاده از اعتبار در این تبلت ها از موسیقی، کتاب الکترونیک، بازی و حتی خرید خود دستگاه های JPay استفاده کنند. همچنین تبلت های مذکور دسترسی به اخبار، مواد آموزشی و تصاویر و ویدئوهایی جدید را برای زندانیان فراهم می کند.

پس از آنکه زندانیان روش سوءاستفاده از شکاف امنیتی را به یکدیگر  منتقل کردند، یکی از آنها حدود ۱۰ هزار دلار را به حساب هایشان منتقل کرد و ۵۰ زندانی دیگر نیز اعتباری بیش از هزار دلار را به حساب های خود افزودند.

به هرحال سازمان اصلاح و تربیت آیدهوا اوایل ماه جاری قضیه را کشف و اعلام کرد در رویداد مذکور به اموال مردم عادی خسارت وارد نشده است.

از سوی دیگر JPay اجازه دانلود موسیقی و بازی را به زندانیان مسدود کرده تا آنها هزینه خریدهای خود را بپردازند. البته زندانیان هنوز می توانند از خدمت ایمیل استفاده کنند.

این شرکت تاکنون حدود ۶۵ هزار دلار اعتبار را بازپس گرفته است. مقامات نیز این زندانیان را تنبیه کرده اند.

 

منبع: مهر

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  6  =  3