اپل در فروش ساعت‌های هوشمند کم آورد!

اپل در سه ماهه دوم سال جاری میلادی و در رقابت با تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند، عملکرد ضعیف‌تری را از خود به نمایش گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، موسسه تحقیقاتی کانالیز به تازگی گزارشی از آمار فروش ساعت‌های هوشمند در سه ماهه دوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی ارائه داده است که نشان می‌دهد عملکرد ساعت‌های هوشمند اپل از رقبایش ضعیف‌تر بوده است.

طبق این آمار، اپل توانسته است در سه ماهه دوم سال جاری، ۳.۵ میلیون دستگاه ساعت هوشمند اپل واچ را در سراسر جهان به فروش برساند.

بر اساس نمودار زیر می‌توان به وضوح دریافت علی رغم فروش نستا خوب و بالای گجت‌های هوشمند و پوشیدنی اپل در سال‌های قبل، این شرکت نتوانسته است سهم چندانی را از بازار ساعت‌های هوشمند به دست آورد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این تحقیقات همچنین نشان می‌دهد که کاربران جهانی در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی حدود ۱۰ میلیون ساعت هوشمند خریداری و تهیه کرده‌اند که در این میان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، سهم اپل از ۴۳ درصد به ۳۴ درصد رسیده است.

از دیگر رقبای معروف و محبوب اپل واچ، می‌توان به ساعت‌های هوشمند سامسونگ  Gear S۳ و هوآوی واچ ۲ اشاره کرد. با اینکه این دو محصول توانایی پشتیبانی از هر دو سیستم اندروید و iOS را دارند، اپل واچ تاکنون هیچ علاقه‌ای به کار کردن با سیستم عامل اندروید از خود نشان نداده است.

آمار منتشره همچنین نشان می‌دهد که کاربران در کشورهای ایالات متحده آمریکا، استرالیا و ژاپن بیشترین استقبال را از ساعت‌های هوشمند اپل (اپل واچ) کرده‌اند.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  5