مسترکارد از پلتفرم تجارت ساده خود در سریلانکا رونمایی می کند

اختصاصی بانکداری الکترونیک;

مسترکارد پلتفرم Simplify Commerce خود را در سریلانکا راه اندازی می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در این پلتفرم امکان پذیرش پرداخت های الکترونیکی از هر برند پرداختی فراهم است و کسب و کارهای مختلف می توانند انواع روش های پرداخت را از طریق این پلتفرم پذیرش کنند.
این قابلیت برای مؤسسات مالی بانکی و غیربانکی در نظر گرفته شده است اما مشتریان بخش های تجاری کوچک تا متوسط از سراسر این جزیره نیز می توانند از آن بهره ببرند. قابلیت پرداخت و مدیریت کسب و کار این پلتفرم به ساده کردن فرایندهای پشت صحنه کمک می کند. بنابراین بخش های تجاری می توانند به محض ورود به بازار دیجیتال فقط چند دقیقه زمان صرف راه اندازی این پلتفرم کنند و از همان زمان پرداخت های الکترونیکی را پذیرش کنند و به سرعت بر عملیات اصلی کسب و کار خود متمرکز شوند.
بخش های تجاری می توانند از این پلتفرم برای پرداخت های الکترونیکی آنلاین، درون برنامه ای و شخص به شخص استفاده کنند و این سیستم اصلا وابسته به برند پرداخت خاصی نیست. کاربران می توانند بدون نیاز به هیچ مهارت فنی خاصی فروشگاه تحت وب خود را ایجاد کرده و محصولات مورد نظر را بر روی فروشگاه آنلاین یا کانال های شبکه اجتماعی به فروش برسانند. به این ترتیب، بخش‌ های تجاری ضمن فاصله گرفتن از فاکتورهای فیزیکی، می توانند با لوگوی برند خودشان فاکتورهای امن و الکترونیکی صادر کنند و همه این امکانات را فقط از یک داشبورد متمرکز مدیریت کنند.
هم چنین می توانند به ابزار مبارزه با تقلب شرکت مسترکارد (GateKeeper) دسترسی داشته باشند.  این راهکار نرم افزاری مستقل از برند کمک می کند تا در حین حفظ اصالت کسب و کار، فعالیت های مشکوک به تقلب نیز شناسایی شوند. بخش های تجاری می توانند کارت های فروشگاه را برای مشتریان دائمی خود در فضای امنی در پلتفرم دارای مجوز PCI ذخیره کنند تا هنگام رجوع آن ها به فروشگاه سرعت عمل در انجام پرداخت ها افزایش یابد. آن ها می توانند کیف پول مسترپاس را به صورت یکپارچه سازی شده در صندوق پرداخت فروشگاه پذیرش کنند تا هنگام پرداخت صورتحساب خرید فقط با یک مجموعه بارکد عملیات پرداخت را نهایی کنند.

منبع: https://www.thepaypers.com/payments-general/mastercard-rolls-out-simplify-commerce-platform-in-sri-lanka/774163-27

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  5  =