سامسونگ پی و چیس پی به هم وصل می شوند

اختصاصی بانکداری الکترونیک;

چیس پی (Chase Pay) با سامسونگ پی (Samsung Pay) وارد همکاری می شود تا مشتریانی که گوشی های هوشمند گلکسی سامسونگ دارند بتوانند کیف پول پرداخت چیس پی خود را به سامسونگ پی وصل کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به این ترتیب مشتریان می توانند از تکنولوژی انتقال مغناطیسی امن سامسونگ (MST) در کنار NFC برای پرداخت با اپ چیس پی در بیش از میلیون ها واحد تجاری در ایالات متحده استفاده کنند.
به موجب این همکاری، دارندگان کارت های چیس از گزینه ها و روش های متنوع تری برای پرداخت با گوشی های خود در اماکن بیشتری بهره مند می شوند. سامسونگ پی تقریبا در همه پایانه های فروش در ایالات متحده پذیرش می شود.
هم چنین مشتریانی که چیس پی را به سامسونگ پی وصل کنند می توانند با خریدهایی که انجام می دهند از پاداش های سامسونگ، کارت های شرایط خاص چیس پی و هم چنین امتیازهای چیس پی به صورت یکجا بهره ببرند. علاوه بر این، هم مصرف کنندگان و هم کسب و کارها از قابلیت های امتیازدهی در اپ چیس پی نیز استفاده خواهند کرد. در این صورت مشتریان می توانند از این امتیازها و پاداش ها به عنوان اعتبار خود در صندوق فروشگاه ها استفاده کنند.

 

منبع: https://www.thepaypers.com/mobile-payments/chase-pay-joins-forces-with-samsung-pay/774156-16

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  1