افتتاح مرکز نوآوری دانشگاه تربیت مدرس با همکاری شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی

با حضور رئیس دانشگاه تربیت مدرس

مدیر عامل شرکت صنایع یاس ارغوانی از افتتاح مرکز نوآوری در دانشگاه های تربیت مدرس و امیر کبیر تا اوایل مهر ماه امسال خبر داد.

وی  دانشگاه را سرمایه ی اصلی هر کشوری دانست و  افزود: تحولات از دل صنعت و دانشگاه شروع می شوند. از این رو شرکت صنایع یاس ارغوانی با افتتاح مرکز نوآوری در دانشگاه قصد دارد فضای
 کسب و کار استارتاپ ها و دانشگاه ها را به بانک ها پیوند دهد و به بهبود فضای کسب و کار ها کمک کند.
 
زادمهر حوزه های فعالیت مرکز نوآوری تربیت مدرس را تحت عناوین شهر هوشمند، فینتک راه نجات سیستم مالی، سلامت و بهداشت و درمان، انرژی، گیمیفیکیشن، آب و گردشگری عنوان کرد.
 
مدیرعامل صنایع یاس ارغوانی شرکت صنایع یاس ارغوانی را بازوی اجرایی بانک برای راه اندازی مرکز نوآوری معرفی کرد.
به گفته زادمهر صنعت بانکداری در حال تغییر است و برای همگام شدن با تغییرات باید زیرساخت ها هم تغییر کنند. بر همین اساس وی افزود: «راه نجات صنعت بانکداری نیز عبور از همین راه است و تا زمانی که نتوانیم دانش و تجربه و امکانتمان را به اشتراک بگذاریم نمیتوانیم به توسعه برسیم.»
 
زادمهر مطرح شدن ایده ی مرکز نوآوری را از درون شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی ذکر و عنوان کرد: «شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی نقش مهمی در حر کت بانک به سمت کربنکینگ در گذشته و امروز  در دیجیتال بنکینگ دارد»
 
وی با بیان این که شرکت های مشابه این مرکز در حال حاضر نیز در حال فعالیت هستند و این مرکز چه وجه تمایزی به آن ها دارد گفت: «به دنبال موازی کاری نیست و تلاش دارد با همکاری متخصصین بهترین عملکرد و خروجی را عرضه کند و در راستای اهداف این مرکز آماده ی همکاری با همه تیم های خلاق و نوآور هست تا فضای فعالیت را تسهیل کرده و در راستای اهدافی معرفی شده گام بردارد. »

 

 

منبع: بانکداری الکترونیک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

35  ⁄  7  =