همایش ملی بانکداری شرکتی برگزار می‌شود

همایش ملی بانکداری شرکتی با حضور مدیران ارشد و تصمیم گیران پانصد شرکت برتر ایران دوم آبان ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، اولین همایش بانکداری شرکتی که با حضور مدیران ارشد و تصمیم گیران مالی پانصد شرکت برتر ایران برگزار خواهد شد قصد دارد تا با ارائه مفاهیم حرفه‌ای و کاربردی بانکداری شرکتی به هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ، زمینه بهبود ارائه راهکارهای ویژه بانک‌ها را برای این مجموعه‌ها فراهم آورد.

 

از سوی دیگر با ایجاد شناخت مناسب از این راهکارها، زمینه مقایسه بهتر و نیز دسترسی سریع به این خدمات را برای شرکت‌های بزرگ فراهم آورد.

 

درنهایت این همایش بر این است تا بتواند به مجمع ویژه‌ای برای ارائه به‌روزترین راهکارها و پیشنهادها ویژه بانک‌ها و مؤسسات مالی در حوزه بانکداری شرکتی شود تا هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ بتوانند با مقایسه این راهکارها، بهترین انتخاب را برای نیازهای مالی و بانکی خود به انجام رسانند.

 

در این همایش که توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می شود دکتر علی دیواندری رییس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی به عنوان رئیس همایش سخنرانی خواهد کرد.

 

مسعود کیماسی عضو هیات علمی دانشگاه تهران، حمید پور محمدی معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور،  شاپور محمدی  رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، محمد رضا پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور صنایع و  محمدرضا حسین زاده رییس شورای هماهنگی بانک های دولتی و برخی دیگر ازمقامات و مسوولان کشوری در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

 

منبع: ایبنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  2  =