نقش استارت‌آپ‌ها در آینده فناوری‌های مالی دیجیتال

شرکت توسعه خدمات کارآفرینی بانک مسکن برگزار می‌کند:

پنجمین نشست هم‌اندیشی و معرفی فرصت‌های کارآفرینی حوزه‌های ماموریت مرتبط با مسکن و ساختمان، راهداری و بانکداری و پرداخت الکترونیک دوم مهر ماه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن که طی یک سال گذشته چهار نشست با موضوع معرفی فرصت‌های کارآفرینی برای استارت‌آپ‌ها و تیم‌های ایده‌پرداز را برگزار کرده است، بنا دارد نشست پنجم خود را با همکاری باشگاه کارآفرینی تیوان برگزار کند.

 

موضوع این نشست «نقش استارت‌آپ‌ها در آینده فناوری‌های مالی دیجیتال» است که طی آن دو سخنران اصلی نشست به محورهایی همچون ساختار بازار فناوری نوین مالی، روندهای جهانی صنعت بانکداری، روندهای نابودگر و تاثیر آنها بر خدمات مالی دیجیتال و نیز نقش پروپتک‌ها در آینده بازار مسکن خواهند پرداخت.

 

در این نشست علاوه بر سخنرانی حمید یاری، مدیرعامل شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن و محمد طهرانی، عضو هیات علمی دانشگاه خاتم، پنل تخصصی با حضور صاحبنظران و کارآفرینان در حوزه مرتبط نیز برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان می‌توانند از فرصت پرسش و پاسخ پنل استفاده کنند.

 

شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن با هدف حمایت از ایده‌های کسب‌وکارهای خلاقانه و فناوری‌پایه در حوزه‌های ماموریت وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن تشکیل شده است و بر این اساس از تیم‌های استارت‌آپی که حول تبدیل ایده‌هایی در یکی از حوزه‌های «مسکن و ساختمان»، «حمل‌ونقل و راهداری» و «فناوری‌های مالی، بانکی و پرداخت الکترونیک» به کسب و کار تشکیل شده‌اند حمایت می‌کند. در همین راستا نشست‌های هم‌اندیشی با موضوعات «بازآفرینی شهری پایدار»، «آینده فناوری‌های مالی در عصر داروینیسم دیجیتال»، «فرصت‌های کارآفرینی برای استارت‌آپ‌های خدمات فرودگاهی» و «فرصت‌های کارآفرینی در حوزه مسکن و ساختمان» تا کنون برگزار شده است.

 

نشست نقش استارت‌آپ‌ها در آینده فناوری‌های مالی دیجیتال نیز در ادامه این سلسله نشست‌ها روز دوشنبه 2 مهر 97 از ساعت 16 تا 18 در محل باشگاه کارآفرینی تیوان به نشانی طرشت، ابتدای بلوار شهید تیموری، پژوهشکده انرژی دانشگاه شریف (تیوان)، پلاک 180، طبقه اول برگزار می‌شود. لازم به ذکر است شرکت در این نشست برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

 

 باشگاه کارآفرینی تیوان یک مرکز غیرانتفاعی است که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و در مجاورت دانشگاه شریف راه‌اندازی شده تا دانشجویان علاقمند به کارآفرینی بتوانند از خدمات آن در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی و تشکیل تیم برای فعالیت‌های استارت‌آپی برخوردار شوند و از این‌رو شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن در برگزاری نشست‌ها با این مجموعه همکاری می‌کند تا از مزیت دسترسی بیشتر به دانشجویان و علاقه‌مندان به کارآفرینی بهره‌‌مند شود؛ چراکه در این صورت امکان شناسایی و جذب تیم‌های استارت‌آپی توسط بانک مسکن در راستای اهداف از پیش تعیین شده مورد حمایت این بانک بیشتر است.

 

منبع: پایگاه خبری بانک مسکن_هیبنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =