خدمت بزرگ خودکارسازی حملات به هکرها

خودکارسازی حمله‌های سایبری، مزیت‌های بی‌سابقه‌ای برای هکرها فراهم می‌آورد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت امنیتی الرت لاجیک (Alert Logic) واقع در هوستون، گزارشی منتشر کرد که نشان‌دهنده افزایش نگرانی‌های امنیت سایبری در مورد صنایع است. تحولات در روش‌هایی که هکرها به سازمان‌ها حمله می‌کنند، شرکت‌ها را بدون در نظر گرفتن اندازه در معرض خطرات بیشتری قرار می‌دهد.

همان‌طور که کلاهبرداران روبوکال (robocall) به‌طور فزاینده‌ای در تلفن‌ها رایج شده‌اند، حملات خودکار و بازگشتی تصادفی برای آزمایش وب‌سایت‌ها در حال راه‌اندازی است. از آنجایی که حملات خودکار به همه سازمان‌های کوچک و بزرگ ضربه می‌زند، دیگر بزرگی یا صنعتی بودن سازمان‌ها، پیش‌بینی‌کننده قابل اعتمادی برای خطرها نیستند.

متخصصان امنیت سایبری به‌طور سنتی هک‌ها را در سطوح مختلفی دسته‌بندی کرده‌اند تا بتوان حملات را در مراحل اولیه شناسایی و با آنها مقابله کرد. اکنون اکثریت حمله‌ها، همه آن سطوح را در یک مرحله واحد جمع می‌کند، سیستم امنیتی را آزمایش کرده و تقریبا بلافاصله بدافزار را ارائه و نصب می‌کنند.

الرت لاجیک پس از تحلیل و بررسی داده‌های بیش از ۱.۲ میلیارد ناهنجاری، ۷.۲ میلیون رویداد امنیتی و ۲۵۰ هزار حوادث امنیتی تاییدشده بین مشتریانش، طی یک دوره ۱۴ ماهه، بین سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به این نتایج رسیده‌است.

روهیت دامنکر (Rohit Dhamankar)، معاون محصولات اطلاعات تهدیدات در الرت لاجیک، گفت: این آشکار است که مهاجمان پوشش را کنار زده و حمله‌های جدید را ابداع می‌کنند تا هرجا نقطه‌ضعفی دیدند از آن سوءاستفاده کنند. چیزی که دردسرآفرین است، استفاده از نیروی‌های تقویت‌کننده مانند اتوماسیون برای چیره شدن در حمله‌ها و افزایش سود مالی است.

 

منبع: افتانا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

92  −  90  =