مدیرعامل سکه ثامن تروریست اقتصادی است

معاون وزیر خارجه:

معاون حقوقی و امور بین الملل وزارت امور خارجه گفت: دستگیری مدیرعامل سکه ثامن به عنوان یک تروریست اقتصادی، نشانگر اقتدار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، غلامحسین دهقانی روز چهارشنبه در نهمین نشست نیروی انتظامی با سفرا، کارداران و نمایندگان سازمان های بین المللی گفت: دستگیری برخی از تروریست ها طی سال های گذشته به ویژه دستگیری مدیرعامل سکه ثامن که دشمنان با یک برنامه ریزی تلاش داشتند امنیت اقتصادی ایران را از بین ببرند، اقتدار نیروی انتظامی را می رساند.

وی افزود: اگر برای برخی این سوال مطرح می شود که چگونه در این منطقه پرآشوب، امنیت در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، باید گفت این موضوع به دلیل تلاش های نیروی انتظامی است که با اعتقاد کار می کند و دیگر اینکه این نیرو متصل به مردم است و اگر حمایت های مردمی به صورت همه جانبه نبود امروز شاهد این امنیت نبودیم.

دهقانی با بیان فعالیت های ملی و بین المللی ایران در مبارزه با تروریسم گفت: ایران باید به عنوان قربانی تروریست و اولین کشور در مقابله با تروریست شناخته شود ولی به عنوان متهم تروریست از سوی حامیان تروریست شناخته می شود.

در این مراسم صلاح الدین زواوی سفیر فلسطین نیز سخنانی ایراد کرد و سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی ایران با اهدای هدیه ای قدردانی کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  −    =  41