انتخاب معاون شرکت خدمات انفورماتیک به عنوان دبیر هیات‌داوران جشنواره‌های استارت‌آپی ITE 2018

شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران، دکتر مهران محرمیان‌معلم معاون شرکت خدمات انفورماتیک را به عنوان دبیر هیات‌داوران جشنواره‌های استارت‌آپی ITE 2018 برگزید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از ستاد خبری نمایشگاه، وی سال گذشته نیز داور جشنواره بزرگ فین‌تک ایران بود. محرمیان‌معلم معاون شبکه شرکت خدمات انفورماتیک است و تجربه‌های زیادی در حوزه تکنولوژی‌های نوین حوزه فناوری‌ اطلاعات دارد.
 
در حاشیه چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران، دو رویداد استارت‌آپی با عنوان دومین دوره «جشنواره بزرگ فین‌تک ایران» و «جشنواره استارت‌آپی شهر هوشمند» برگزار می‌شود. اضلاع اکوسیستم استار‌آپی کشور در دو حوزه فین‌تک و شهر هوشمند  در این دو رویداد حضور خواهند داشت.
 
هدف از برگزاری جشنواره‌ بزرگ فین‌تک ایران ایجاد فضای تعامل و همکاری بین فعالان استارت‌آپی با مدیران صنعت بانکداری و پرداخت، معرفی برترین‌های این حوزه، فراگیر کردن خدمات قابل ارائه این کسب و کارهای نوپا و عمق بخشیدن به آن است.
 
همچنین جشنواره استارت‌آپی شهر هوشمند تلاش می‌کند با حضور فعالان استارت‌آپی و مدیران شهری، فرصتی را برای نوآوران فراهم کند تا راه‌حل‌ها و راهکارهای خود را برای هوشمندسازی شهرها ارائه کنند. در این رویداد شهرداران کلان‌شهرها نیز حضور می‌یابند و این امکان در اختیار آنهاست که مشکلات خود را بیان و از جوانان نخبه برای حل آنها دعوت کنند.
 
مرکز فابا، چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران را بیست و دوم تا بیست و چهارم آبان سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران، واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌‌کند.

 

منبع: فابا نیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  5  =  3