«نمایشگاه تراکنش ایران» محلی برای گردهمایی متخصصان

بنیان‌گذاران «پارس بیت» از لزوم آگاهی بخشی در زمینه رمز ارزها می‌گوید؛

«پارس بیت» استارتاپی است که به دلیل نبود آگاهی کامل و درست در زمینه رمز ارزها، به ارائه مشاوره به متقاضیان خریدوفروش این نوع ارز می‌پردازد؛چراکه معتقد است کاربران باید بدانند در چه موضوعی در حال سرمایه‌گذاری هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،«مهکامه شریف‌زاده» ‌بنیان‌گذار استارتاپ  «پارس بیت» درباره فعالیت‌های این کسب‌وکار اینترنتی در زمینه بلاک چین و ارزهای دیجیتال گفت: این مجموعه از افرادی تشکیل‌شده که پس از  آشنا شدن با فناوری بلاک چین، به‌طور تخصصی وارد فعالیت در این زمینه شده‌اند.همچنین  مطالعات و تحقیقاتی را در حوزه ایده پردازی بلاک چین‌ها انجام داده‌اند.
 
وی بابیان این‌که کاربران مجموعه پارس بیت بیشتر به خریدوفروش رمز ارزها رو آورده‌اند افزود:در ابتدا شاهد هرج‌ومرج‌های بسیاری در حوزه خریدوفروش رمز ارزها در کشور بودیم، ازاین‌رو تصمیم گرفتیم تا به‌عنوان بخشی از فعالان در این حوزه نسبت به آموزش نحوه صحیح خریدوفروش رمز ارزها و آگاهی بخشی به افراد در این عرصه اقدام کنیم.بنابراین این آموزش‌ها را در قالب یک سایت طراحی و راه‌اندازی کردیم تا در کنار تولید محتوا باهدف آگاهی بخشی در این زمینه، خریدوفروش ارزهای دیجیتال را نیز در آن ارائه دهیم.
 
شریف‌زاده با اشاره به انگیزه ایجاد انجمن رمز ارزها تأکید کرد: ناآگاهی‌هایی که در این زمینه وجود داشت که ما را به سمت راه‌اندازی انجمن رمز ارز ایران سوق داد.این انجمن، یک گروه تلگرامی با حضور فعالان و متخصصان این حوزه است. هدف ما در این انجمن به اشتراک‌گذاری ماهیت درست اطلاعات و انتقال درست آن به کاربران است،چراکه کسانی که از کیف پول‌های الکترونیکی و مبادلات در زمینه ارزهای دیجیتال اطلاعی ندارند و وارد یک دنیای مبهم در این زمینه می‌شوند، بتوانند با مرجعی صحیح و کارشناسی در این حوزه آشنا شوند.
 
وی بابیان اینکه، مترجمان متخصص در پارس بیت اطلاعات و اخبار و گزارش‌های صحیح در این حوزه را در سایت با مخاطبان و علاقه‌مندان به اشتراک می‌گذارند، افزود: در این سایت کارشناسانی برای خریدوفروش رمز ارز در نظر گرفته‌شده‌اند که به‌صورت مجازی با متقاضیان این نوع ارزها ارتباط برقرار می‌کنند و از آن‌ها کمک می‌گیرند.
 
وی بابیان اینکه پارس بیت به مدت یک سال و انجمن رمز ارزها به مدت 7 ماه است که فعالیت می‌کند، گفت: در پارس بیت به معرفی رمز ارزها نیز می‌پردازیم؛ چراکه آگاهی کامل و درستی در این زمینه وجود ندارد و معتقدیم کاربران باید بدانند در چه موضوعی در حال سرمایه‌گذاری هستند.
 
شریف‌زاده تأکید کرد: به دنبال ایجاد کمیسیون متخصصین و فعالان بلاک چین در ایران هستیم، تا به‌صورت ماهانه شاهد گردهمایی فعالان در این زمینه باشیم، بنابراین سایتی در این زمینه در نظر گرفته‌شده که در حال تکمیل اطلاعات این سایت و راه‌اندازی آن هستیم.
 
وی همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران گفت: برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها می‌تواند ارزشمند باشد و در کشورهای مختلف دنیا نیز رواج دارد، به این دلیل که متخصصان گردهم می‌آیند و به هم‌اندیشی و هم‌افزایی در حوزه‌های مرتبط با فناوری‌های نوین روز می‌پردازند.

 

 

منبع:فابا نیوز

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

41  ⁄    =  41