«نمایشگاه تراکنش» نمایش قدرتمندی از فضای کسب‌و‌کار ایران در دوران تحریم است

مدیر کل بازاریابی بانک انصار:

«کاظم نراقیان» معتقد است که پیام برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران پس از اعمال دور جدید تحریم های 13 آبان این است که ما با قدرت در حوزه بانکی، پولی و پرداخت عمل می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، «کاظم نراقیان» مدیرکل بازاریابی بانک انصار درباره برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران، گفت: نمایشگاه تراکنش ایران که با حضور شرکت‌های فعال در زمینه کسب‌و‌کارهای بانکی و پرداخت برگزار می‌شود، می‌تواند توانمندی‌های کشور در حوزه‌های صنایع مرتبط با بانکداری و پرداخت را نشان دهد و پیام مثبتی را در این حوزه به جهان مخابره کند.
 
وی با اشاره به همزمانی برگزاری این نمایشگاه با اعمال دور جدیدی از تحریم‌های واشنگتن علیه تهران به ویژه در بخش بانکی و پرداخت، افزود: پیام برگزاری این نمایشگاه این است که ما با قدرت در حوزه بانکی، پولی و پرداخت عمل می‌کنیم.
 
وی تاکید کرد: همچنین با توجه به گسترش اپ‌های موبایلی در زمینه بانکداری و پرداخت این نمایشگاه می‌تواند به محلی برای نشان دادن توان داخلی کشور تبدیل شود و بی‌شک در این زمینه می‌تواند بسیار موثر عمل کند، چرا که بسیاری از کشورها و سازمان‌های فعال در این حوزه می‌توانند از طریق برگزاری این نمایشگاه وارد تعامل و ارتباط با شرکت‌ها و فعالان داخلی شوند و ارتباطات و همکاری‌هایی در این حوزه شکل بگیرد.
 
نراقیان با بیان اینکه این نمایشگاه می‌تواند نمایش قدرتمندی از فضای کسب و کار در ایران در دوران تحریم باشد، تاکید کرد: طبیعتا تمام متخصصان و صاحب نظران و کسانی که در حوزه‌های مختلف در زمینه سیستم بانکی و پرداخت فعالیت می‌کنند در این نمایشگاه گردهم می‌آیند، خاصیت این دور هم جمع شدن بیشتر از این جنبه است که همه با توانمندی‌های یکدیگر آشنا می‌شوند و می‌توانند فضایی در جهت هم افزایی و هم‌اندیشی در حوزه های کسب و کاری ایجاد کند.
 
مدیرکل بازاریابی بانک انصار تاکید کرد: روند پیشرفت و هرچه بهتر و پرشورتر برگزار شدن نمایشگاه تراکنش ایران تاکنون بسیار مناسب بوده و شاهد پیشرفت‌های خوبی در زمینه برگزاری این نمایشگاه بودیم و مرکز فابا توانسته این همدلی را میان فعالان این حوزه ایجاد کند.
 
نراقیان همچنین تاکید کرد: طبیعتا وقتی که فعالان حوزه های کسب و کار دورهم جمع می شوند گفتمانی ایجاد می شود که می تواند بسیار موثر باشد و بدون شک پس از برگزاری این نمایشگاه می توانیم شاهد ثمرات و نتایج بیسار خوب و موثر این نمایشگاه باشیم.

 

منبع: فابانیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  60  =  65