آشنایی با پیشخوان مجازی بانک آینده/بانک پیش شما می آید

پیشخوان مجازی، آنچه که در اینترنت‌بانک همه بانک‌ها، غیرممکن بود را در دسترس مشتریان بانک آینده قرار داده است. کلیه خدماتی که در شعب بانک‌ها ارائه می‌شود از طریق پیشخوان مجازی به مشتریانی که به هر دلیل امکان حضور در شعب بانک را ندارند، قابل ارائه است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی بانک آینده، امروزه بسیاری از شهروندان آشنا با رایانه، به‌ویژه شهروندان شهرهای بزرگ که با مشکل ترافیک و آلودگی هوا دست به‌گریبانند، به‌جای مراجعه به شعب بانک‌ها، از خدمات بانکداری الکترونیکی استفاده می‌کنند.

اما باتوجه به اینکه بهره‌گیری از پاره‌ای خدمات بانکی، نیازمند مبادله اسناد و مدارک، و دریافت و پرداخت وجوه نقد بوده و انجام آن‌ها مستلزم حضور افراد در شعب بانک‌ها است. بنابراین بانکداری الکترونیکی و اینترنت‌بانک نمی‌تواند پاسخ‌گوی این بخش از نیازهای مشتریان باشد و از این رو استفاده از پیشخوان مجازی بانک آینده انجام فعالیت های بانکی را تسهیل می نماید.

ویژگی‌های پیشخوان مجازی بانک آینده

پیشخوان مجازی، آنچه که در اینترنت‌بانک همه بانک‌ها، غیرممکن بود را در دسترس مشتریان بانک آینده قرار داده است. کلیه خدماتی که در شعب بانک‌ها ارائه می‌شود از طریق پیشخوان مجازی به مشتریانی که به هر دلیل امکان حضور در شعب بانک را ندارند، قابل ارائه است. این سامانه، مشتریان را از مراجعه به شعب بانک‌ها بی‌نیاز نموده است.

دریافت فایل

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  2