فهرست برترین ایرلاین های دنیا در سال ۲۰۱۹ منتشر شد

وب‌سایت تریپ ادوایزر، فهرستی از برترین ایرلاین‌های جهان بر اساس انتخاب مسافران در سال ۲۰۱۹ منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، یکی از موضوع‌‌هایی که اغلب به هنگام خرید بلیط هواپیما به ویژه برای مسیرهای طولانی مورد توجه قرار می‌گیرد، جایگاه ایرلاین موردنظر در میان سایر ایرلاین‌ها است. عواملی مانند نظم برنامه پروازی، کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران و… در تعیین این جایگاه تاثیرگذار هستند.

ازطرفی، کلیه ایرلاین‌ها در اقصی‌نقاط دنیا درتلاش هستند تا با ارائه بهترین خدمات و جلب رضایت مسافران، در فهرست برترین ایرلاین‌های جهان قرار بگیرند. در این راستا، وب‌سایت تریپ ادوایزر فهرستی از برترین ایرلاین‌های جهان بر اساس انتخاب مسافران در سال ۲۰۱۹ را منتشر کرده‌اند.

۱۰. آل نیپون ایرویز (All Nippon Airways)

آل نیپون ایرویز بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی ژاپنی است که به‌اختصار آنا (ANA) نامیده می‌شود و طبق آراء و نظرهای مسافران، مهمانداری، کیترینگ و سایر خدمات در سطح بسیار خوبی قرار دارند.

۹. جت۲.کام (Jet2.com)

جت۲.کام شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت بریتانیایی است که در سال ۲۰۰۲ تأسیس شد. جت۲.کام با وقت‌شناسی در پروازهای ورودی و خروجی و نیز برخورد شایسته کادر پروازی توانسته است رضایت مسافران را جلب کند. همچنین، فضای پای مناسب در کلاس اکونومی و میزان بار مجاز، از دیگر عوامل موفقیت این ایرلاین معرفی شده‌اند.

۸. ایر نیوزیلند (Air New Zealand)

ایر نیوزیلند یک شرکت هواپیمایی حامل پرچم در نیوزیلند است و بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی نیوزیلند محسوب می‌شود. خدمات بخش پریمویم اکونومی این ایرلاین به‌حدی بالا و باکیفیت است که مسافران آن را در حد فرست کلاس توصیف کرده‌اند.

۷. آزول برزیلین ایرلاینز (Azul Brazilian Airlines)

آزول برزیلین ایرلاینز یک شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت برزیلی است و درحال‌حاضر سومین شرکت هواپیمایی بزرگ برزیل بعد از تام ایرلاینز و گول ایر ترنسپورت محسوب می‌شود. طبق اظهارات مسافران، مهمانداران این ایرلاین از ظاهر بسیار آراسته‌ای برخوردار هستند و کیفیت غذاهای ارائه‌شده نیز بسیار بالا است.

۶. ساوت‌وست ایرلاینز (Southwest Airlines)

ساوت‌وست ایرلاینز یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی در ایالات متحده آمریکا است و خدمات حمل‌ونقل ارزان‌قیمت دراختیار مشتریان قرار می‌دهد. خدمات مشتریان این شرکت درحد بسیار بالایی قرار دارد. فاصله مناسب بین صندلی‌ها و فضای کافی برای پاها نیز از دیگر عوامل جلب رضایت مشتریان است.

۵. شرکت خطوط هوایی ژاپن (Japan Airlines)

شرکت خطوط هوایی ژاپن (جال، JAL) شرکت هواپیمایی حامل پرچم ژاپنی است. رفتار حرفه‌ای کادر پروازی و نحوه‌ی برخورد و پذیرایی از مسافران درکنار کیفیت غذاها از عوامل موفقیت این شرکت محسوب می‌شوند.

۴. شرکت هواپیمایی امارات (Emirates Airlines)

شرکت هواپیمایی امارات بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی در خاورمیانه است و در سال ۲۰۱۳ به‌عنوان بهترین شرکت هواپیمایی جهان انتخاب شد. این ایرلاین از کلیه وجوه شامل کیترینگ، کیفیت خدمات پروازی، راحتی مسافران و… یکی از بهترین‌ها در سطح جهان محسوب می‌شود.

۳. اوا ایر (EVA Air)

اوا ایر شرکت هواپیمایی تایوانی است که به‌عنوان ششمین خطوط هواپیمایی امن جهان شناخته می‌شود. این ایرلاین درعین‌حال یکی از بهترین شرکت‌های هواپیمایی ازنظر ارائه خدمات به مسافران است.

۲. شرکت هواپیمایی قطر (Qatar Airways)

هواپیمایی قطر، شرکت هواپیمایی حامل پرچم قطر است که از ماه اکتبر ۲۰۱۳ به‌عنوان یکی از اعضای اصلی اتحادیه وان‌ورلد محسوب می‌شود. این ایرلاین در چند سال گذشته در بیشتر رده‌بندی‌ها در رده ۱۰ شرکت برتر هوایی جهان قرار داشته است.

۱. سنگاپور ایرلاینز (Singapore Airlines)

سنگاپور ایرلاینز یا خطوط هوایی سنگاپور، شرکت هواپیمایی حامل پرچم سنگاپور است. این ایرلاین یکی از هواپیمایی های مطرح در سطح دنیا است که هر سال مسافران زیادی را جابه‌جا می‌کند. ازجمله امکانات خاص این ایرلاین می‌توان به امکانات ویژه در کلاس‌های پروازی، اینترنت وای‌فای داخل هواپیما، کیفیت غذا و برنامه پروازی منظم اشاره کرد.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما خارجی یا داخلی را دارید، با استفاده از موتور جستجوی پرواز کجارو می‌توانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر خود را بیابید و از فروشنده‌های معتبر خریداری کنید.

منبع: کجارو

زومیت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

91  −    =  86