دانشگاه ایرلندی برای ارائه مدرک کارشناسی ارشد در زمینه بلاک چین به دنبال یک همکاری جدید است

دانشگاه شهر دوبلین با شرکت تکنولوژی فناوری ایرلند ICT Skillnet مشارکت کرده است تا برنامه اول کارشناسی ارشد خود را درزمینه فناوری بلاک چین ایجاد کند. صدور گواهینامه جدید آموزشی توسط اداره تجارت، سرمایه گذاری و نوآوری دولت ایرلند در روز ۲۹ ماه می اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، یکی از اساتید در زمینه بلاک چین افزود : تکنولوژی DLT نقطه اوج تلاش‌های شرکت Skillnet ICT برای شناسایی مهارت های مهندسین بلاک چین در آینده است که باید با کمک مرکز آموزشی بلاک چین در ایرلند آموزش ببینند.

بنا بر گزارش‌ها, این دوره به صورت آنلاین به صورت دوره های دو ساله انجام می‌شود که با اولین گروه از دانشجویان در سپتامبر ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

این درس برای متخصصان فناوری اطلاعات که در ایرلند کار می‌کنند و ترجیحاً با مدرک ممتاز یا درجات بالاتر در علوم کامپیوتر، محاسبات، برنامه‌های کامپیوتری یا یک رشته مربوطه در نظر گرفته شده‌است.

feenan Dave مدیر عامل شبکه فن‌آوری اطلاعات شرکت Skillnet ICT در ایرلند اظهار داشت:

” این استاد جدید برای ایرلند فرصتی واقعی فراهم خواهد کرد تا متخصصان عالی IT اطلاعات خود را برای مشاغل آینده آماده سازند. هم افزایی بین صنعت و آموزش به این معنی است که این متخصصان ابزارهای عملی لازم برای استفاده از مزایای فناوری بلاک چین در بخش‌های مختلف را خواهند داشت. “

 

افتتاح برنامه جدید کارشناسی در طول هفته بلاک چین ایرلند، یک کمپین دولتی برای بالا بردن آگاهی و حمایت از صنعت بلاک چین  در ایرلند بود.

تابستان گذشته، شرکت IDA ایرلند، نهادی که مسئول جذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی بود، کمپینی را برای ترویج توسعه صنعت بلاکچین در این کشور آغاز کرد. ایرلند با ۱۲.۵ درصد نرخ بهره وری، خود را به عنوان حوزه‌ای سودمند برای کسب و کارهایی بر پایه  تکنولوژی در سال‌های اخیر تثبیت کرده‌ است.

نماینده سازمان ملل متحد در دانشگاه پنسیلوانیا به تازگی اعلام کرده‌است که در حال ارائه یک برنامه آنلاین در زمینه  فن‌آوری اطلاعات است که شامل موضوعاتی در زمینه های صنعت بلاک چین و ارزهای دیجیتال است.

این دوره توسط بخش مدرسه وارتون و وارتون به صورت آنلاین برگزار می‌شود و آن را ” اصول و کاربردهای تکنولوژی‌های مالی ” می‌نامند.

 

منبع:  Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

76  −    =  70