توافق باراک و میشل اوباما با اسپاتیفای برای تولید پادکست

اسپاتیفای در حال حاضر بیش از یکصد میلیون مشترک پولی دارد. این شرکت اخیرا برای تولید پادکست، سرمایه‌گذاری‌های وسیعی کرده است.باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و میشل اوباما با اسپاتیفای برای تولید پادکست به توافق رسیده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، "هایر گراوند"، شرکت متعلق به این زوج روز گذشته خبر شراکت چند ساله با این غول موسیقی را اعلام کرد.

اسپاتیفای در حال حاضر بیش از یکصد میلیون مشترک پولی دارد. این شرکت اخیرا برای تولید پادکست، سرمایه‌گذاری‌های وسیعی کرده است.

اسپاتیفای ماهانه ۲۱۷ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد.

طبق قرارداد منعقد شده، باراک و میشل اوباما پادکست‌هایی برای پخش در سراسر جهان تولید خواهند کرد.

این زوج در سال ۲۰۱۸ شرکت هایر گراوند را راه‌اندازی کردند و با نتفلیکس برای تولید مستند و مجموعه‌های تلویزیونی قرارداد بستند.

آقای اوباما در بیانیه‌ای گفته است پادکست‌ها، فرصتی استثنایی برای "گفت‌و‌گویی سازنده، وادار کردن مردم به تفکر و نزدیک‌تر کردن‌ما به یکدیگر است."

خانم اوباما هم گفته است این پادکست‌ها، صداهایی را منعکس خواهد کرد که اغلب "نادیده گرفته شده یا مسکوت گذاشته شده‌اند."

بیانیه‌ای که توسط این زوج و شرکت اسپاتیفای صادر کردند نمی‌گوید پادکست‌های تولیدی در باره چه موضوع‌هایی خواهند بود و از چه زمانی ارائه خواهند شد.

اعلام همکاری خانواده اوباما با اسپاتیفای همزمان با اخبار و گزارش‌ها در باره تاسیس یک شرکت تولید فیلم و سریال توسط هیلاری کلینتون و چلسی، دخترش شده که قرار است روی تولید محتوا برای زنان فعال باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

81  ⁄    =  27