فهرست برترین رمزارزها از نگاه بلومبرگ

بلومبرگ نام اصلی‎ترین نقش آفرینان حوزه رمزارزها که بیشترین تحرکات قیمتی را طی یک دوره زمانی مشخص داشته‎اند را اعلام کرد. این موسسه که از پیشتازان بازار مالی است در مقاله‎ای از رمزارزهای برنده و بازنده نام برده است و همانطور که انتظار میرفت، بیت کوین در سمت برنده‎ها قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بیت کوین (BTC)، ای او اس (EOS)، و رمزارز اختصاصی صرافی بایننس به نام بایننس کوین (BNB) تنها سکه‎هایی هستند که تغییرات قدرتمند قیمتی را به صورت مداوم و پیوسته تجربه کرده‎اند.

پادشاه رمزارزها بیت کوین همچنان به‎طور مشخص بازار را کنترل میکند، اما EOS و BNB نیز به‎طور شگفت‌آوری به خوبی کار کرده‎اند، زیرا تنها این دو سکه هستند که از دسامبر ۲۰۱۷ رکورد جدیدی از بالاترین قیمتشان را به ثبت رسانده‎اند. شایان ذکر است که BNB بهترین عملکرد را در میان رمزارزها در سال‎جاری داشته است.

به سراغ تازه واردها که برویم، بیت کوین‎اس‎وی (BSV) فورک غیر خوشنام بیت کوین‌کش را داریم که عملکرد خوبی از خود نشان داده است و علیرغم مجادلات بیشماری که در مورد بنیانگزار بدنام آن، کریگ رایت وجود دارد، دو رشد قیمت خیلی خوب را تجربه کرده است که همین امر موجب شده تا بیت کوین‎اس‎وی در جمع ۱۰ رمزارز برتر بازار از منظر حجم سرمایه‎گذاری تخصیص یافته به آن را داشته باشد.

در همین حال، ریپل و استلار در جمع بزرگترین بازنده‎های امسال جای گرفتند. درحالیکه بازار با روندی روبه‌رشد مواجه بود، آنها نتوانستند حجم عظیمی از سرمایه‎ی بازار که به این دو رمزارز اخنصاص یافته بود را حفظ کنند. علیرغم وعده‎های این دو رمزارز برای بهبود پرداخت‎های فرامرزی، دستاوردهایشان در حضور پیشرفت‎های ۱۰ رمزارز برتر به چشم نیامد.

بااین‎حال درخصوص ریپل میتوان گفت تغییرات مثبتی در کوتاه مدت خواهد داشت و از نظر تکنیکالی بسیار قوی ظاهر خواهد شد.

اما برای برای اتریوم، لایت کوین و ترون هنوز هم خاطرات دسامبر ۲۰۱۸ تداعی میشود. زمانیکه با کاهش قیمت بیت کوین آنها نیز به تبع آن افت قیمت را تجربه کرده‌اند.

منبع:  u.today

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

14  −  10  =