صرافی رمزنگاری اماراتی تاییدیه اولیه را از قانون گذاران دریافت کرد

صرافی رمزنگاری امارات متحده عربی (UAE) و بورس اوراق بهادار (ABX) که یک شرکت مشترک از گروه GMEX و Arshad Khan است، تاییدیه قانونی اولیه را از اداره تنظیم مقررات مالی بازارهای جهانی ابوظبی (ADGM) دریافت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این خبر توسط وب سایت خبرگزاری های مالی Markets Media در تاریخ ۶ام ماه ژوئن گزارش شد.

گروه GMEX مجموعه‌ای از شرکت‌هایی است که مبادلات ارزی چند دارایی، زیرساخت تجاری پست و راه‌ حل‌ های تجاری و فن‌آوری را ارائه می‌کنند.

این پروژه بورس عربی، که همراه با Arshad Khan بنیانگذار صرافی های منطقه‌ای تاسیس شده ‌است، با هدف خدمت به عنوان یک ” صرافی دارایی های رمزنگاری، کاملاً قانونی و با تمرکز بر بازرگانان بین المللی سازمانی و خرده ‌فروشان بین‌المللی تشکیل شده است.

طبق گفته (Markets Mediz (ABX این تکنولوژی را گروه کسب و کار بلاک چین GMEX پیاده سازی کرده است، بویژه مجموعه ای از راه حل های هیبریدی متمرکز و فن آوری DLT بر پایه بلاکچین به نام GMEX Fusion.

گروه GMEX و Arshad Khan گزارش می دهند که ABX به عنوان یک اکوسیستم یکپارچه برای فهرست بندی معاملات رمزنگاری شده، تجارت و حل و فصل با سرویس های نگهداری ارزهای دیجیتال و ذخیره سازی داده ها است.

اکوسیستم آینده محوری که هدف آن گسترش فعالیت های رمزنگاری در خاورمیانه و شمال آفریقا و دیگر مراکز رمزنگاری بین المللی است.

ABX قرار است که در بازار جهانی ابوظبی ایجاد شود. بنا بر گزارش‌ها، به منظور بهره‌مندی از چارچوب قانونی و منظم مدیریت دارایی، تمرکز بیشتر موسسات مالی بین‌المللی در ابوظبی و همینطور توسعه سریع صنعت دارایی دریک منطقه گسترده‌تر، این تصمیم گرفته شده است.

همانطور که قبلاً گزارش داده شده بود، صرافی ارزهای دیجیتال BitOasis، مستقر در امارات‌ متحده‌ عربی، در اواسط ماه می سال جاری موافقت اولیه با قانونگذاران مالی را کسب کرد.

اطلاعات منتشر شده توسط CoinSchedule در ماه آوریل نشان داد که امارات‌ متحده ‌عربی از آغاز سال ۲۰۱۹، بزرگ‌ ترین شرکت‌ کننده در زمینه فروش ارزهای رمزنگاری شده (که بیش از ۲۵ درصد سرمایه، یا ۲۱۰.۵ میلیون دلار) بوده است.

Teng Richard رئیس اداره تنظیم مقررات خدمات مالی در سپتامبر ۲۰۱۸ خواستار تنظیم دقیق تر قوانین بین‌المللی برای رمزنگاری شد و خاطرنشان کرد: ” هر زمان که سکه ‌ای به‌ سرقت ‌رفته و یا از دست می‌رود، بر اعتماد به این نوع دارایی تاثیر می‌گذارد.”

 

منبع:  Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  5