اولین جشنواره بهکامپ برگزار می‌شود/ برگزاری ۲ کارگاه امنیت اپلیکیشن‌های موبایلی در حوزه بانکی و جرم‌شناسی رایانه‌ای

اولین جشنواره بهکامپ فردا (دوشنبه) 27 خرداد ماه 1398 در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،  محورهای اصلی این جشنواره را موضوعاتی چون کارگاه های تخصصی و پنل در حوزه های پردازش زبان فارسی، امنیت سخت افزار، امنیت شبکه و اطلاعات، کیفیت و کارایی نرم افزار، اتوماسیون هوشمند، بلاک چین، رایانش ابری، اپلیکیشن های موبایلی در حوزه بانکی، پردازش هوشمند و سامانه های بیومتریک تشکیل می دهند.
 
در حاشیه این جشنواره یک روزه شرکت فناوران توسعه امن ناجی 2 کارگاه با عناوین امنیت اپلیکیشن های موبایلی در حوزه بانکی و جرم شناسی رایانه ای برگزار خواهد کرد. غرفه های تخصصی دانشگاهی و شرکت های خصوصی و مسابقه تخصصی ارزیابی امنیتی محصولات نیز دیگر برنامه های این جشنواره یک روزه را تشکیل می دهند.
 
سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا، دکتر پیمان صالحی معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهندس نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر بهمن جوادی استاد دانشگاه وسترن سیدنی، دکتر مهرنوش شمس فرد رئیس دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی و دکتر علیرضا شاملی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی به عنوان دبیر این جشنواره سخنرانان اصلی این جشنواره را تشکیل می دهند.
 
در این جشنواره از سان (سامانه ارزیابی نرم افزار)، پایگاه جامع تحلیل هوشمند محتوا، بهجو (موتور جستجوی معنایی هوشمند)، هوپا (هوشمند سازی پاسخ های امنیتی)، نگار (ویرایش و اصلاح متون)، واژه یار (جمع سپاری واژه گزینی) و سها (سامانه هوشمند ارتباط با مشتریان) رونمایی خواهد شد.
 
این جشنواره در نخستین رویداد خود میزبان مدیران فناوری اطلاعات کشور و همچنین شرکت های فناوری اطلاعات و نوپا خواهد بود.
 
شرکت پژوهش و توسعه امن ناجی، گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات بنیان، فناوران توسعه امن ناجی، پرداخت الکترونیک سداد و سازمان فناوری اطلاعات ایران حامیان این جشنواره هستند.
 
دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی، قدیمی ترین دانشکده مهندسی کامپیوتر کشور، با سابقه ای بیش از چهل سال فعالیت موثر است.
 
این دانشکده در طول عمر خود توانسته با تکیه بر اساتید متخصص و مجرب و دانشجویان با استعداد و کوشا در فضایی مناسب، ثمره فعالیت های خود را در حوزه های مختلف آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص، پژوهشهای بنیادی و تولید علم در سطح جهانی و پژوهش های کاربردی در جهت رفع نیاز جامعه و صنعت ارائه نماید.  ارائه مشاوره در سطوح مختلف، انجام قراردادهای صنعتی و ایجاد زیرساخت های لازم برای تولید ثروت از علم از دستاوردهای صنعتی-تجاری این دانشکده است.
 
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس این جشنواره http://www.behcomp.ir/ مراجعه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  45  =  49