گل محمدی، جدی ترین گزینه سرمربیگری سرخپوشان پایتخت

جانشین برانکو کیست

مسئولان باشگاه پرسپولیس به فکر انتخاب جانشین برانکو افتاده‌اند و در این بین یحیی گل‌محمدی سرمربی پدیده مشهد جدی‌ترین گزینه سرمربیگری پرسپولیس محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، باشگاه پرسپولیس بعد از رفتن برانکو ایوانکوویچ به الاهلی عربستان به دنبال پیدا کردن جانشین او است. اگر چه مسئولان این باشگاه اعلام می‌کنند همچنان به دنبال بازگرداندن برانکو هستند اما باید پذیرفت که این مربی تیم آینده‌اش را انتخاب کرده است.

مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال این موضوع به فکر انتخاب جانشین برانکو افتاده‌اند و در این بین یحیی گل‌محمدی سرمربی پدیده مشهد جدی‌ترین گزینه سرمربیگری پرسپولیس محسوب می‌شود.

گل‌محمدی اگر چه چندی پیش قراردادش را با پدیده تمدید کرد اما در چند روز اخیر خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه بندی در قرارداد او وجود دارد که در صورت پیشنهاد از پرسپولیس می‌تواند قراردادش را فسخ کند. باید دید این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر اما اصلی‌ترین موضوع این است که گل‌محمدی در حال حاضر جدی‌ترین گزینه سرمربیگری سرخپوشان به شمار می‌رود و حتی گفته شده تلاش برای حضور او در پرسپولیس آغاز شده است.

واکنش حمید درخشان به مربیگری در پرسپولیس
 
حمید درخشان در خصوص وضعیت پرسپولیس بعد از برانکو گفت: به نظر من هر کسی که قرار است به پرسپولیس بیاید باید به او کمک شود. همانطور که به برانکو در پرسپولیس کمک شد. برای موفقیت باید از سرمربی پرسپولیس حمایت کرد تا موفقیت‌هایی که به وجود بیاید ادامه پیدا کند. این قاعده کار است که باید برای موفقیت از مربی حمایت کرد. به خصوص تماشاگران و مسئولان.

این یک روال طبیعی است که هر مربی که می‌آید یک روزی هم می‌رود. مگر قرار است برانکو ۱۰۰سال در پرسپولیس بماند؟ او یک پیشنهاد بهتر داشت و از پرسپولیس رفت و حالا نباید غصه بخوریم که چرا او از پرسپولیس جدا شد بلکه باید با تلاش بیشتر موفقیت به دست بیاوریم.

راجع‌به این که اگر پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس به من شود قبول می کنم یا نه، فکر نکردم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

51  +    =  60