تسهیل خرید و فروش سهام با خدمات بازار سرمایه بانک سامان

بانک سامان با هدف تسهیل خرید و فروش آنلاین سهام و اوراق بهادار برای اشخاص و شرکت‌ها اقدام به عرضه سامانه «خدمات بازار سرمایه» کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی بانک سامان، با رونمایی از محصول «خدمات بازار سرمایه» تمامی اشخاص و شرکت­ها دسترسی سریع، آسان، مطمئن و بدون نیاز به حضور، به سامانه معاملات بازارهای اوراق بهادار همچون بورس خواهند داشت.

این سامانه نه تنها امکان ارائه خدمات خرید و فروش آنلاین سهام در بازارهای سرمایه را برای تمام اشخاص حقیقی و حقوقی فراهم خواهد کرد بلکه قابلیت مهم آن برای اشخاص این است که مشتریان از مزایای نگهداری پول در سپرده شخصی بهره‌مند می‌شوند و درعین حال از سپرده‌ به‌عنوان منبع تأمین اعتبار در خرید سهام بهره می‌برند. این امکان باعث می‌شود تا معامله گران سهام از انتقال پول به سپرده کارگزاری برای خرید سهام بی‌نیاز شوند.

گفتنی است، تمامی افراد برای بهره‌مندی از امکانات سامانه «خدمات بازار سرمایه»  می‌توانند با در دست داشتن مدارک خود به یکی از شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه یا اگر از مشتریان بانک سامان هستند با مراجعه به صفحه نت بانک خود به نشانی اینترنتی https://ib.sb24.com می‌توانند درخواست خود برای استفاده از خدمات بازار سرمایه را ثبت کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند با مرکز سامان‌ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  −  65  =