دولت می تواند برای مکانیزه ساختن صندوق های فروشگاهی به بخش خصوصی تکیه کند

رئیس کمیسیون صندوق های مکانیزه فروش در گفت و گوی اختصاصی با «بانکداری الکترونیک»:

رئیس کمیسیون صندوق های مکانیزه فروش ظرفیت های داخلی موجود برای مکانیزه ساختن صندوق های فروشگاهی را تشریح کرد.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک؛ حمیده قاسمی، محمد گلستانی درباره چگونگی شکل گیری این کمیسیون و پویشی که در نمایشگاه الکامپ 25 برگزار شد گفت: کمیسیون صندوق های مکانیزه فروش در ابتدا کارگروهی بود که به مدت سه سال زیر نظر گروه سخت افزار نظام صنفی رایانه ای فعالیت می کرد،اما اکنون نزدیک به 8 ماه است که از کارگروه به کمیسیون صندوق های مکانیزه فروش تبدیل شده است و به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به حضور حداکثری فعالان این حوزه در پویش صندوق های مکانیزه فروش افزود: به همت کمیسیون تمام فعالان این صنف دور هم جمع شدند تا توانمندی های خود را عرضه کنند. چراکه تلاش دارند قدمی در تحقق بخشی به مکانیزه ساختن صندوق های فروشگاهی بردارند.به خصوص اکنون که لایحه ای آن در مجلس است و ان شالله به تصویب نهایی نیز خواهد رسید.

گلستانی با تاکید بر وجود حمایت سازمان نظام صنفی از این صنف نوپا برای انجام این کار بزرگ خاطرنشان کرد: چنانچه لایحه مکانیزه ساختن صندوق های فروشگاهی به تصویب برسد،ما برای اجرای آن با عزمی که وجود دارد کاری که سال ها دولت نتوانسته به اجرا درآورد توسط بخش خصوصی عملی خواهد شد.

رئیس کمیسیون صندوق های مکانیزه فروش یادآور شد: این کمیسیون متشکل از 21  شرکت به منظور معرفی تولیدکنندگان و تامین کنندگان صندوق های مکانیزه فروش چه به صورت نرم افزاری و چه به صورت سخت افزاری است که دارای 80 تا 90 فعال است. این صنف که تاکنون زیر نظر کمیسیون های سخت افزار یا الکترونیک بود بتواند ماهیت مستقلی برای خود داشته باشد.

وی تصریح کرد: ما می خواهیم از ظرفیت های تولیدی و تامینی خود برای برندسازی داخلی با درنظرگیری شرایط مقرون به صرفه است و با تکیه بر توان بخش خصوصی به نتایج مثبتی در مکانیزه ساختن صندوق های فروشگاهی دست یابیم.چراکه این صنف توان،تجربه و پشتوانه پاسخگویی به فروشگاههای کشور جهت طرح مکانیزه کردن صندوق های فروشگاهی را دارد.ضمن این که این کار نیاز به برنامه و مدل کسب وکار بیزینسی خود دارد که ما امکان طراحی و توسعه آن را نیز داریم.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

12  −    =  11