رقابت یا شراکت/ رویداد پرداختی ITE 2019

بانک‌ها، پرداختی‌ها و اپراتورها؛

سمینار «بانک‌ها، پرداختی‌ها و اپراتورها؛ رقابت یا شراکت»، از جمله رویدادهای جانبی در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران است که روابط میان این سه ضلع اکوسیستم پرداخت کشور را واکاوی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از ستاد خبری رویداد ITE، امروز هم‌پوشانی بسیاری میان خدمات بانک‌ها، شرکت‌های ارائه کننده خدمات پرداختی و اپراتورهای تلفن همراه در حوزه پرداخت وجود دارد و در حوزه کسب و کاری، مرزهای فعالیت آنها به نوعی مخدوش به نظر می‌رسد. بر این اساس نمایشگاه تراکنش ایران، در سال جاری، اپراتورها را به عنوان ضلع جدیدی به اکوسیستم مخاطبان خود افزوده است.
 
سمینار «بانک‌ها، پرداختی‌ها و اپراتورها؛ رقابت یا شراکت؟» به این مبحث می‌پردازد که مرز همکاری و رقابت میان این سه ضلع کجاست؟ و هر یک از آنها باید چگونه به حرکت خود ادامه دهند که تداخلی با دیگر اضلاع اکوسیستم پرداختی نداشته باشند. مزیت‌ها و چالش‌های مربوط به مدل‌های ارتباطی میان بانک‌ها و اپراتورها که به انواع بانک‌محور، اپراتورمحور، مشارکتی و نظیر به نظیر تقسیم می‌شوند، نیز در این سمینار بررسی خواهند شد.
 
نمایشگاه تراکنش ایران، روز چهارشنه 29 آبان ماه، ساعت 13:30، میزبان فعالان صنعت بانکداری و پرداخت و اپراتورها و علاقه‌مندان این حوزه خواهد بود.
 
رویداد ITE 2019، به همت مرکز فابا، 28 تا 30 آبان سال جاری در محل نمایشگاه گفت‌وگوی شهرداری تهران، برگزار می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  −    =  15