نحوه ثبت نام در تهران من و جزییات طرح ترافیکی جدید

طبق اعلام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری از ابتدای تیر ماه 1398 طرح ترافیک جدید در تهران اعمال می‌شود. بر اساس قوانین جدید، طرح ترافیک زوج و فرد حذف می‌شود اما به جای آن طرح “کنترل آلودگی هوا” اعمال خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به این ترتیب خودروهای با پلاک تهران در هر فصل 20 روز و خودروهای دیگر در هر فصل 15 روز می‌توانند رایگان وارد محدوده کنترل آلودگی هوا شوند و دیگر ورود آن‌ها ربطی به زوج یا فرد بودن پلاک ندارد.
از ابتدای تیر ماه، برای استفاده از روزهای رایگان ورود به طرح کنترل آلودگی و یا ورود به پرداخت هزینه به هر یک از مناطق طرح لازم است در سامانه "تهران من" ثبت نام کرده باشید.

نحوه ورود به مناطق طرح

به غیر از روزهای رایگان ورود به منطقه کنترل آلودگی هوا، جهت ورود به به هر یک از دو منطقه طرح ترافیک اصلی یا کنترل آلودگی لازم است اعتبار کافی در حساب خود در سایت تهران من داشته باشید.

ورود شما به هر یک از این مناطق توسط دوربین ثبت و هزینه آن از اعتبارتان کسر می شود.

در صورتی که اعتبار کافی نداشته باشید تا یک ماه بعد از ورود به طرح فرصت دارید با افزایش اعتبار خودتان مبلغ را تسویه کنید در غیر این صورت طبق نرخ‌های مصوب جریمه می‌شوید.

طبق اطلاعیه وبسایت "تهران من" اگر فردی قصد تردد در هر دو محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا (زوج یا فرد سابق) را داشته باشه تنها نرخ محدوده طرح ترافیک برای وی محاسبه خواهد شد.

همچنین ساعات تردد در محدوده های تعیین شده در دو بخش ساعات اوج (6/30 تا 10 و 16 تا 19) و غیر اوج (10 تا 16) تعریف شده اند.

ساکنان هر یک از مناطق محدوده طرح ترافیک یا کنترل آلودگی هوا می‌توانند از تخفیف‌های ویژه استفاده کنند.

همه جزییات بیشتر را در لینک‌های زیر می‌توانید بخوانید:

جزییات طرح ترافیک 98

محاسبه نرخ ورود به محدوده طرح ترافیک

آموزش کامل نحوه ثبت نام در تهران من و ورود به محدوده طرح

درآمد سفیران در سفرهایی که وارد محدوده طرح ترافیک می‌شود نسبت به سایر سفرها بالاتر است، پس طبق مراحل زیر اقدام به ثبت نام کنید تا امکان استفاده از روزهای رایگان ورود به طرح کنترل آلودگی و همچنین افزایش اعتبار برای ورود به محدوده‌های طرح در سایر روزها را داشته باشید.
ثبت نام در سایت "تهران من":

وارد وبسایت تهران من شوید و مراحل زیر را طی کنید:
**** ورود به تهران من****

عد از طی کردن این مراحل شما با نام کاربری و رمز عبور خودتان می‌توانید چه از طریق وبسایت و چه از طریق برنامه "تهران من" روی موبایل وارد حساب کاربری خودتان شوید.
ثبت خودرو در سامانه "تهران من":

از طریق موبایل و یا وبسایت تهران من می‌توانید خودروی خود را ثبت کنید.
برای ثبت خودرو لازم نیست خودرو به نام خودتان باشد.
ثبت از طریق وبسایت:

در منوی "مدیریت خودروها" بخش "خودروهای تحت پوشش من" این مراحل را انجام دهید:

ثبت از طریق برنامه موبایل:

در برنامه "تهران من" روی موبایل، در منوی "خودروها" طبق مراحل زیر خودرو را ثبت کنید:

افزایش اعتبار:

شما پیش از ورود به محدوده طرح ترافیک یا طرح کنترل آلودگی هوا (زوج یا فرد سابق) لازم است اعتبار حساب شهروندی خودتان را در سامانه "تهران من" افزایش دهید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

74  ⁄    =  37