نقش مهم بانک رفاه در ایفای مسئولیت های اجتماعی در حوزه سلامت

توجه و همکاری تمامی سازمان های دولتی و خصوصی به حوزه سلامت امری ضروری است که بانک رفاه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود اهتمام ویژه ای به آن دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران و به نقل از پایگاه خبری استناد نیوز، نهم مردادماه سال روز تأسیس سازمان انتقال خون به عنوان روز ملی اهدای خون ایران نامگذاری شده است.

تهیه و تأمین خون و فرآورده‏ های سالم و مطمئن و رایگان برای رفع نیاز بیماران نیازمند از وظایف مهم این سازمان است. برای بالابردن آگاهی از نیاز به اهدای مستمر جهت تضمین دسترسی به خون و محصولات خونی سالم و با کیفیت به عنوان یک بخش اساسی در پوشش همگانی سلامت و عضو کلیدی از سیستم های سلامت، ترویج فرهنگ اهداء خون در بین مردم امری ضروری است که می تواند جان بسیاری از نیازمندان را نجات دهد.

بانک رفاه به عنوان بانکی دغدغه مند در حوزه سلامت و دارای مسئولیت های اجتماعی گسترده نقش مهمی را در کمک به سلامت کشور ایفا کرده است، این بانک با ارائه خدمات متنوع به سازمان تامین اجتماعی و حوزه های تحت پوشش آن، بیمارستان ها، دانشگاه های علوم پزشکی و داروخانه های سطح کشور توانسته رضایت بالایی را در بخش اقتصادی سلامت کشور جلب کند.

درحال حاضر جامعه زحمتکش پزشکان، پیرا پزشکان، دندان پزشکان و سازمان نظام پزشکی کشور از مشتریان مهم و مؤثر بانک محسوب می شوند که در قالب طرح های مختلف از جمله «طرح مهر سلامت» به ارائه تسهیلات و خدمات متناسب با این گروه از مشتریان پرداخته شده است.

مهم ترین حوزه فعالیت بانک رفاه حوزه سلامت و درمان کشور است که با تمام توان مورد حمایت این مجموعه قرار دارد زیرا بزرگترین سازمان اجتماعی کشور سهامدار آن بوده و حدود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار مستمری بگیر تامین اجتماعی حقوق خود را از این بانک دریافت می‌کنند.

یکی از مؤلفه‌های ایجاد همدلی در سیاست های بانک رفاه ، شرکت در برنامه‌های جمعی و گروهی و امور خیرخواهانه است و اهدای خون یکی از امور انسان‌دوستانه‌ای است که علاوه بر کمک به همنوعان، رضای خدا و سلامت جسم را نیز به همراه دارد.

کارکنان و مدیران این بانک نیز هم راستا با سیاست های کلان بزرگترین بانک اجتماعی کشور در حوزه سلامت، در مناسبت های مختلف به امر مهم اهداء خون پرداخته و در اقدامی زیبنده به صورت گروهی و داوطلبانه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و با هدف کمک به بیماران نیازمند اقدام به اهدا خون می کنند.

ارتقای سلامت و ارزش های اجتماعی اهدای خون، تقویت همبستگی جامعه و انسجام اجتماعی، تشویق مردم به اقدام خداپسندانه بشردوستانه و ساختن یک جامعه مسئول از دیگر اهداف کلیدی روز ملی اهدای خون است که در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی همواره مورد توجه مدیران و کارکنان بانک رفاه قرار دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =