پیام مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت روز خبرنگار

مدیر عامل بانک رفاه کارگران همزمان با 17 مرداد ماه روز خبرنگار، در پیامی این روز شکوهمند را به همه ی خبرنگاران، اصحاب رسانه، صاحبان اندیشه و قلم و تلاشگران عرصه ی اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام دکتر محمد علی سهمانی به این شرح است:

                                                             بسمه تعالی

فرا رسیدن هفدهم مرداد که به یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی،"روز خبرنگار" نامیده شده است را به تمامی اصحاب رسانه، خبرنگاران، صاحبان اندیشه و قلم و تلاشگران عرصه ی خبر و اطلاع‌رسانی که با قلم خود زمینه‌های تنویر افکار عمومی جامعه و توسعه پایدار اجتماعی را رقم می‌زنند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

خبرنگاران با ایفای مسئولیت‌های خطیر این حوزه و به ‌عنوان چشمان بینا و زبان گویای جامعه و همچنین طلا یه‌داران آگاهی‌بخشی، نقشی بی بدیل و ارزشمند در سعادت و سلامت جامعه ایفا می‌کنند و حضور ایشان در حلقه‌های ارتباطی اجتماع عنصری ارزشمند و مهم تلقی می‌شود.

بر خود لازم می‌دانم به‌ عنوان عضوی از جامعه خدوم نظام بانکی، این روز شکوهمند را به خبرنگاران معزز و محترم که همواره حامی و همراه نظام بانکی هستند تبریک گفته و ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام می نمایم.

امید که در ظل توجهات حضرت حق سعادتمند و سلامت باشید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  48