سید محمد کریمی دبیر کل سندیکای بیمه گران شد/ بیانیه

سید محمد کریمی رئیس اسبق بیمه مرکزی با کسب 19 رای به مدت دو سال به عنوان دبیرکل این سندیکا انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، صبح امروز (دوشنبه) انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه‌گران ایران برگزار شد و از بین ۹ نامزد، اعضای شورای عمومی تنها به دو نامزد اصلی آن یعنی سیدمحمد کریمی و مسعود حجاریان رای دادند و ۷ نامزد دیگر هیچ رایی به دست نیاوردند.

براساس اسناسنامه سندیکای بیمه‌گران، جلسه شورای عمومی که ۳۲ عضو دارد، با حضور ۲۲ نفر از اعضا رسمیت پیدا می‌کند و هر فردی برای انتخاب به عنوان دبیرکل نیاز به نصف به علاوه یک رای (۱۷ رای) از شورای عمومی دارد.

سیدمحمد کریمی رییس کل اسبق بیمه مرکزی در این انتخابات از ۳۲ رای ماخوذه، ۱۹ رای و مسعود حجاریان نیز ۱۳ رای به دست آوردند. سایر نامزدهای این انتخابات ابوذر ندیمی و کمال الدین پیرموذن، دو تن از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی، بهمن لامعی معاون اسبق اتکایی بیمه ایران، نیما لطفی، پوریا احمد نجم آبادی، لطف الله مختاری و عباس شهریور از فعالان صنعت بیمه در شرکت‌های مختلف بودند. البته پیش از این مجید بنویدی مدیرعامل سابق بیمه میهن که نامزد این انتخابات شده بود، انصراف خود را اعلام و در انتخابات حضور نیافت.

براین اساس سیدمحمد کریمی در دو سال آینده دبیرکل سندیکای بیمه‌گران خواهد بود. غلامرضا سلیمانی امیری رییس کل بیمه مرکزی در پیامی برای این انتخابات با تاکید بر اینکه «منتخب رای‌دهندگان از حمایت همه‌جانبه نهاد ناظر برخوردار خواهد بود»، نوشت: نظارت توام با احترام و توسعه‌محور و همچنین حفظ کامل استقلال شرکت‌های بیمه و صیانت از دستاوردهای آن، ماموریت اصلی و مهم نهاد ناظر به شمار می‌رود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  3