Blockchain Life 2019 – گردهمایی جهانی صنعت بلاک‌چین و رمز ارز در مسکو

Blockchain Life 2019 یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین گردهمایی‌های بلاک‌چین و رمز ارز در جهان به شمار می‌رود که چهارمین دوره آن در 16 و 17 اکتبر سال جاری با حضور بیش از 6000 نفر از 70 کشور جهان در شهر مسکو برگزار خواهد شد.

Blockchain Life 2019 در مسکو
به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، چهارمین دوره Blockchain Life با حضور متخصصین و مشارکت‌کنندگانی از 70 کشور و با محوریت توسعه سریع فناوری بلاک‌چین در روسیه و جهان برگزار می‌شود. در این رویداد، تمامی روش‌های ممکن برای کسب درآمد از رمز ارز ها و استارتاپ ‌های نوآورانه، پیاده‌سازی‌های بلاک‌چین و پیش‌بینی‌های بازار مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

Blockchain Life 2019 یکی از معتبرترین رویدادهای این حوزه و بزرگ‌ترین رویداد اروپا و روسیه است که سالانه بیش از 6000 نفر از 70 کشور جهان را دور هم جمع می‌کند. Blockchain Life امکان ملاقات حضوری متخصصین بنام این حوزه را فراهم آورده و اطلاعات سودمندی در اختیار تازه‌واردین بازار رمز ارز ها و فناوری بلاک‌چین قرار می‌دهد.

سخنرانان و مشارکت‌کنندگان
در این رویداد، مالکین شرکت‌های سرآمد جهانی، بنیان‌گذاران رمز ارز های برتر، مقامات دولتی و نمایندگان کسب‌وکارها، سرمایه‌گذاران، توسعه‌دهندگان و تمامی افراد مشتاق به درک جزئیات بلاک‌چین و رمز ارز ها و نیز متقاضیان برقراری ارتباط با جامعه جهانی فعال در این حوزه‌ها، حضور خواهند داشت.

سخن‌رانان و سرمایه‌گذاران شناخته شده جهانی، نگرش‌ها و پیش‌بینی‌های تخصصی خود را در نطق‌های اصلی (Keynotes) و پنل‌های متعدد این گردهماییِ دو روزه در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهند داد. از مهم‌ترین جوامع هدف این رویداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

منبع: coiniran

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

34  −    =  30