بیت مین سرویس هماهنگ سازی فارم ماینینگ و ماینر ارز دیجیتال عرضه می کند

بیت مین (Bitmain) سازنده برتر سخت افزارهای ماینینگ ارز دیجیتال اعلام کرده است که به زودی سرویس هماهنگ سازی فارم ماینینگ و ماینر ارز دیجیتال عرضه خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، این سرویس به اسم نقشه ماینینگ دیجیتال جهان (WDMM) برای معرفی در نشست ماینینگ دیجیتال جهان برنامه ریزی شده است. این نشست واقع در فرانکفورت و در تاریخ ۸ الی ۱۰ اکتبر می‌باشد. این سرویس به ماینر های ارز دیجیتال که به دنبال مکانی برای تقویت سخت افزار خود با فارم های ماینینگ می‌باشند امکان خواهد داد تا به ازای هزینه میزبانی، از منابع موجود استفاده کنند.

متیو چانگ رییس بخش فارم ماینینگ بیت مین در نشست خبری گفت:

سرویس WDMM با اتصال فارم های ماینینگ و دارندگان سخت افزار به شیوه ای کاملا جدید، به پایدار شدن بلندمدت ماینینگ ارز دیجیتال کمک خواهد کرد. این سرویس بخشی از تعهد ما در خصوص پشتیبانی بلندمدت از ماینر ها در طول عمر سخت افزار آنها و پشتیبانی از رشد کلی این حوزه می‌باشد.

طی این نشست، دارندگان فارم ماینینگ خواهند توانست تا برای ورود به فهرست WDMM درخواست بدهند. برای ورود به این فهرست، دارندگان فارم ماینینگ باید جزییات فارم خود نظیر ظرفیت فارم را ارائه دهند.

 

منبع: mihanblockchain

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ⁄  1  =