پرداخت تسهیلات خرد به شهروندان در ۶ ماه دوم امسال

مدیر امور شعب تهران بانک شهر خبرداد:

مدیر امور شعب تهران بانک شهر گفت: پرداخت تسهیلات خرد به شهروندان طی ۶ ماه دوم امسال در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، بهروز شادفر با بیان این مطلب گفت: در سال جاری با تغییر روش هایی که در سیستم بانکداری بانک شهر ایجاد شد، خدمات ارایه شده به شهروندان نیز گسترش یافته است.

وی تصریح کرد: در ۵ ماه گذشته با تغییر نگرش ها و روش ها، منابع بانک رشد چشمگیری داشته است، همچنین در حوزه ارزی نیز با توجه به تحریم های ظالمانه موجود ، سعی شده تا حد توان با ارایه خدمات مناسب، مشکلات تولیدکنندگان و بازرگانان تسهیل شود.

مدیر امور شعب تهران بانک شهر با اشاره به پایین بود ریسک تسهیلات خرد، خاطر نشان کرد: شعب بانک در ۶ ماه دوم امسال به سمت پرداخت تسهیلات خرد به اشخاص حقیقی پیش خواهند رفت.

شادفر با بیان اینکه قدم های تاثیرگذاری برای اجرای بانکداری حرفه ای در بانک شهر صورت گرفته است، ادامه داد: به طور حتم در سالجاری تمامی اهداف پیش بینی شده محقق خواهد شد و قطعا در آینده شاهد درخشش و اوج عملکرد بانک شهر خواهیم بود.

وی با بیان این که مجموعه نیروی انسانی بانک شهر از نمره خوبی برخوردار است خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا رضایتمندی بیشتر شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمت و طرح های تسهیلاتی بانک شهر حاصل شود.

 

منبع: مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  6