ارتش آمریکا به دنبال ردیابی بیت کوین!

فرماندهی قراردادهای ارتش ایالات متحده (ACC) واقع در نیوجرسی، برای فراهم کنندگان خدمات بازرسی ارزهای دیجیتال اطلاعیه پیش دعوتی منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، این اطلاعیه که در ۲۵ جولای منتشر شد، این نهاد را مجبور  به بستن قرارداد یا تضمین دعوت از طرف آن نمی کند.
استفاده به جهت بازرسی جرائم
طبق ادعای این نهاد، راه حل تحلیل ارزهای دیجیتال، توسط فرماندهی بازرسی جرائم ارتش آمریکا و به منظور استفاده در بازرسی های مجرمانه و ماموریت های دیگر دنبال می شود.
طی این اطلاعیه، پیمانکار باید سرویس ابری آنلاینی که متکی به سخت افزار یا نرم افزار نبوده، را فراهم کند، به شکلی که بتواند به اجرای قانون در تشخیص و ردگیری افرادی که از ارزهای دیجیتال به منظور مقاصد پنهانی مانند کلاهبرداری، اخاذی و پولشویی استفاده می کنند، کمک کند.
پیمانکاران باید منبع تراکنش ارز دیجیتال را فراهم کرده و ظرفیت تحلیل چند ارز دیجیتال ، از بیت کوین تا ارزهای مهم دیگر را داشته باشند.
الزامات دیگر شامل “ردیابی مداوم و همزمان بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر” می شود که خود شامل انتساب و تشخیص سرویس و همچنین توانایی شناسایی الگوهای تراکنش و تعاملات با اشخاص دیگر می شود.
دولت و ارتش نیز به بلاک چین روی می آورند
در پاییز ۲۰۱۸، گزارش از Diar فاش کرد که آژانس های دولتی آمریکا سرمایه گذاری خود در شرکت های اطلاعاتی بلاک چین را در این سال ۳ برابر کرده اند.
طبق گزارشات پیمانکاری اغلب قراردادهای دولتی مرتبط با اطلاعات بلاک چین ، به شرکت تحلیل بلاک چین واقع در نیویورک، Chainalysis، سپرده شده که قراردادهای امضاشده در آن تاریخ ارزشی برابر با ۵.۳ میلیون دلار داشته است.
در آگوست امسال، کوین تلگراف گزارش داد که نیروی هوایی ایالات متحده قراردادهای جدیدی را با استارت آپ قراردادهای هوشمند Simba Chain و شرکت مدیریت اطلاعات بلاک چین Constellation، با تمرکز بر استفاده از این تکنولوژی برای مدیریت زنجیره تامین و داده، تنظیم کرده است.
در این حال، در مصاحبه ای با Akon، خواننده و موسیقی دادن برنده جایزه گِرَمی و از حامیان بیت کوین ، وی به طعنه ادعا کرد که ارزش ارزهای نقدی مانند دلار آمریکا نهایتا توسط قدرت نظامی حفظ می شود.

 

منبع: mihanblockchain

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  2  =