بیتمین، نقشه ماینینگ دیجیتالی جهان را راه‌اندازی می‌کند

اکتبر امسال؛

بیتمین قرار است اولین پلتفرمی را راه‌اندازی کند که از طریق نقشه ماینینگ دیجیتالی جهان (WDMM)، بین صاحبان سخت‌افزار ماینینگ و صاحبان مزرعه ماینینگ ارتباط برقرار کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، در طول اجلاس ماینینگ دیجیتالی جهان (WDMS) که در هشتم تا دهم اکتبر سال جاری در فرانکفورت برگزار می‌شود، بیتمین قرار است اولین پلتفرمی را راه‌اندازی کند که از طریق نقشه ماینینگ دیجیتالی جهان (WDMM)، بین صاحبان سخت‌افزار ماینینگ و صاحبان مزرعه ماینینگ ارتباط برقرار کند. این اجلاس، بزرگ‌ترین رویداد ماینینگ دیجیتالی در سال است که به مدت دو روز بوده و بر بینش‌های صنعت، شبکه‌های سطح بالا و مبادله دانش تمرکز می‌کند.
صاحبان سخت‌افزار ماینینگ برای صرفه‌جویی در هزینه، به‌طور منظم به دنبال مکان‌هایی هستند که موقعیت‌های مناسب و منابع انرژی برای استخراج کریپتوکارنسی دارند. درواقع نقشه ماینینگ دیجیتالی جهان، اولین منبع جهانی است که صاحبان سخت‌افزار ماینینگ را به مزارع ماینینگ متصل می‌کند و با دریافت هزینه، منابع قدرت را در اختیارشان قرار می‌دهند.
بیتمین، رهبری تولید مدار مجتمع برای ماینینیگ کریپتوکارنسی در صنعت و همچنین سخت‌افزار ماینینگ را تحت برند «انت‌ماینر» در دست دارد. متیو وانگ، رئیس مزرعه ماینینگ بیتمین در این خصوص گفت:

«نقشه استخراج دیجیتالی جهان، با ایجاد ارتباط بین مزارع ماینینگ و صاحبان سخت‌افزار به روشی کامل جدید، استخراج کریپتوکارنسی را در زمان طولانی‌تر تداوم می‌بخشد. درواقع این بخشی از تعهد ما است که برای ماینر ها در بازه طول عمر سخت‌افزارشان، پشتیبانی مستمر ارائه دهیم و از رشد کلی این بخش حمایت کنیم.»

صاحبان مزرعه ماینینگ می‌توانند در اجلاس ماینینگ دیجیتالی جهان درخواست دهند تا عضو نقشه ماینینگ دیجیتالی جهان شوند. درخواست دهندگان ملزم هستند تا جزئیات تنظیمات مزرعه ماینینگ کنونی و همچنین ظرفیت خود را برای میزبانی ماینر های دیگر ارائه دهند. در مقابل، مشارکت‌کنندگان از بیتمین خدمات شخصی‌سازی‌شده دریافت می‌کنند که شامل کمک به طراحی مزرعه ماینینگ ، ارتباطات با مشتریان خارجی جهت میزبانی، پشتیبانی از طریق عملیات، خرید و ساخت است.
گرگری اوهانیژن، مدیر ارشد ماینینگ «وی‌سی ماینینگ » درباره نقشه ماینینگ دیجیتالی جهانی توضیح داد که پیوستن به این نقشه به او کمک کرده ماینر هایی را پیدا کند که تمایل داشتند تجهیزاتشان را در مکانی که او در اختیار دارد، قرار دهند. همچنین اوهانیژن گفت که بیتمین توانسته او را به مشتریان مناسبی متصل کند تا ظرفیت اضافی که داشته را پر کنند. به گفته اوهانیژن، نقشه ماینینگ دیجیتالی جهان، به او کمک کرده تا بتواند امکاناتش را با سرعت بیشتری توسعه دهد.
همچنین دمیتری اوشاکوف، مدیر ارشد بازرگانی «بیتریور» گفت:

«دستیابی به خدمات پشتیبانی و ارزیابی بیتمین به‌واسطه نقشه ماینینگ دیجیتالی جهان، به من کمک کرده تا امکاناتم را بهینه کنم. بدین‌صورت که این تیم، راه‌های جدیدی برای بازده کلی بیشتر از انت‌ماینرها، همزمان با کاهش مدت‌زمان خرابی دستگاه ارائه داده‌اند. با راهکاری که آنها ارائه دادند توانستم مزرعه ماینینگ خود را با هزینه کمتری ایجاد کنم و انجام عملیات مقرون به صرفه‌تر شد و سود کلی بیشتری به دست آوردم.»

علاوه بر نقشه ماینینگ جهان، بیتمین در طول اجلاس ماینینگ جهان، ۱۰ مزرعه ماینینگ برتر سراسر جهان را نیز اعلام خواهد کرد. این اجلاس یک کارگاه آموزشی را برگزار می‌کند که بر تجزیه‌وتحلیل اطلاعات مزرعه ماینینگ متمرکز می‌شود و همچنین درباره آینده امکانات مزرعه نیز صحبت خواهند کرد. پس برای ماینر ها و صاحبان مزارع ماینینگ فرصت‌هایی ایجاد می‌شود که ایده‌هایشان را به اشتراک‌گذارند و فرصت‌های همکاری را نیز جست‌وجو کنند.

منبع: Bitcoin

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

52  ⁄  13  =