۸ میلیارد ریال حمایت مالی بانک رفاه در ساخت آموزشگاه ابتدایی

آموزشگاه ابتدایی دخترانه حضرت فاطمه الزهرا (س) در مساحت 1260 متر مربع فضای آموزشی با 9 کلاس و اعتباری بالغ بر 34 میلیارد ریال توسط خیرین مدرسه به بهره برداری رسیده است و میزان مشارکت و حمایت مالی بانک رفاه در احداث و تجهیز این مدرسه 8 میلیارد ریال است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، دکتر سهمانی مدیر عامل بانک رفاه در آیین افتتاح این آموزشگاه که با حضور دکتر شهریاری استاندار آذربایجان غربی، نمایندگان شهرستان های ماکو و خوی در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و محلی برگزار شد، ضمن اشاره به مسئولیت های اجتماعی و فرهنگ نهادینه شده مدرسه سازی بانک رفاه در اقصی نقاط کشور، مدرسه فاطمه الزهرا (س) را نوزدهمین مدرسه برشمرد که بانک رفاه در ساخت و تجهیز آن مشارکت داشته و اظهار امیدواری کرد با حمایت های مادی و معنوی شرکای اجتماعی این عمل خداپسندانه استمرار و تداوم داشته باشد.
مدیر عامل بانک رفاه همچنین به ایفای مسئولیت های اجتماعی بانک رفاه در حوزه سلامت از جمله اهدا آمبولانس و تجهیز بیمارستان ها و … اشاره کرد.
دکتر شهریاری استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم با قدردانی از بانک رفاه طی سخنانی با اشاره به اهمیّت توجه به زیر ساخت های آموزش و پرورش گفت: زیر بنای توسعه کشور، آموزش و پرورش است و اولویت نخست دولت توجه به تعلیم وتربیت در کشور است.
گفتنی است، آموزشگاه ابتدایی دخترانه حضرت فاطمه الزهرا (س) در مساحت 1260 متر مربع فضای آموزشی با 9 کلاس و اعتباری بالغ بر 34 میلیارد ریال توسط خیرین مدرسه به بهره برداری رسیده است و میزان مشارکت و حمایت مالی بانک رفاه در احداث و تجهیز این مدرسه 8 میلیارد ریال است.

منبع: روابط عمومی بانک رفاه کارگران

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  3