ریپل شرکت معاملات کریپتو ایسلندی الگریم را خرید

ریپل با خرید شرکت معاملات کریپتو ایسلندی الگریم (Algrim) از تیم جدید مهندسان استقبال کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، ریپل که در ارائه راهکارهای بلاک چین سازمانی برای پرداخت های بین المللی پیشرو می‌باشد اخیرا اعلام کرد به منظور گسترش حضور در اروپا، فعالیت های خود را در کشور ایسلند آغاز کرده است. به علاوه، این شرکت با خرید شرکت معاملات کریپتو ایسلندی الگریم (Algrim) از تیم جدید مهندسان استقبال کرد.

هفته گذشته تیم ریپل ، خرید لوگوز (Logos) و افزودن ۸ مهندس جدید به تیم Xpring را اعلام کرده بود. تیم Xpring مسئول بررسی و دستیابی به راهکارهای جدید برای سیستم امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای (DeFi) بر بستر XRP خواهد بود.

در اوایل سال جاری نیز ریپل چندین سازمان مالی بزرگ جهانی نظیر مانی گرام (MoneyGram) را به شبکه پرداخت جهانی خود به اسم ریپل نت (RippleNet) افزود. ریپل به منظور پیشروی با افزایش تقاضای مشتریان و فرصت های موجود در بازار، به سرعت در حال گسترش تیم خود در مقیاس جهانی می‌باشد.

تیم جدید ایسلندی در توسعه محصول نقدینگی در لحظه (ODL) ریپل نقش مهمی ایفا خواهد کرد و از XRP برای پرداخت های بین المللی استفاده خواهد شد. ایسلند به یکی از قطب های مهندسی ریپل تبدیل خواهد شد و این شرکت برنامه های بیشتری برای جذب استعدادهای فنی بیشتر در این منطقه دارد.

کریستوفر کانان قائم مقام ریپل در این خصوص گفت:

با وجود متخصصان حوزه معاملات و مبادلات، جذب استعدادهای مهندسی الگریم به تیم ما برای ادامه روند توسعه نقدینگی در لحظه بسیار مهم خواهد بود. ما از روز اول متعهد بوده ایم که منابع مورد نیاز برای متخصصان کریپتو و استعدادهای معاملاتی در بازارهای مهم جهانی را فراهم کنیم و تصاحب تیم مهندسی الگریم نمونه موفقی از این امر می‌باشد.

تیم سابق الگریم با سرپرستی دادی آرمانسون به ریپل بیش از یک دهه تجربه در ایجاد پلتفرم های معاملاتی اضافه خواهد کرد. در دو سال گذشته، الگریم پلتفرم معاملات کریپتوی خود را شامل بیش از ۳۰ بازار توسعه داده است. قبل از آن، تیم الگریم بیش از یک دهه مشغول ایجاد پلتفرم های معاملاتی سنتی و الگوریتم های معاملات خارجی بوده است.

آرمانسون مدیرعامل الگریم در این خصوص گفت:

تصمیم پیوستن به تیم ریپل یک تصمیم منطقی و طبیعی بود. هر دو شرکت دارای چشم انداز مشترکی در خصوص پذیرش گسترده دارایی های دیجیتال و فناوری بلاک چین می‌باشند که مستقیما مطابق با اقدامات چندین سال گذشته ما می‌باشد. ما اعتقاد و اطمینان کاملی به XRP و XRP Ledger داریم و برای کمک به ساخت آینده پرداخت های ریپل بسیار مشتاق می‌باشیم.

خرید اخیر و تأسیس دفتر جدید در کشور ایسلند باعث دسترسی سریعتر ریپل به اهداف خود و جذب شرکای استراتژیک و سازمان های مالی به ریپل نت خواهد شد. ریپل بیش از ۲۰۰ مشتری ثبت نام کرده در ریپل نت دارد و ده ها مشتری دیگر نیز در تراکنش های بین المللی از XRP بهره می‌برند.

 

منبع: mihanblockchain

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

28  +    =  32