انعقاد تفاهم نامه «به‌پرداخت ملت» و «توانیر»

همزمان با اجرای طرح ملی قبض سبز و آغاز سال تحصیلی جدید، «شرکت به‌پرداخت ملت» تفاهم‌نامه‌ای جهت سهولت در پرداخت قبوض برق از طریق سامانه الکترونیکی با شرکت های توزیع نیروی برق تمام استان های کشور امضا کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به نقل از روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، با اعلام این خبر، «شرکت به پرداخت ملت ، شرکت توانیر و شرکت های توزیع برق کشور از محل صرفه‌جویی در اجرای طرح ملی حذف قبوض کاغذی برق و در قالب یک برنامه خیرخواهانه، نسبت به اهدای لوازم‌التحریر به‌ویژه دفتر مشق کاغذی به دانش‌آموزان کم‌بضاعت در کشور اقدام می‌کنند.»

براساس گزارش فوق شرکت به پرداخت ملت با ارائه خدمات الکترونیکی پرداخت صورتحساب برق مصرفی مشترکان در بستر اپلیکیشن سکه ، ضمن عقد تفاهم‌نامه با شرکت توانیر در طرح خیرخواهانه تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان کم‌بضاعت کشور مشارکت کرده است.

اپلیکیشن سکه شرکت به‌پرداخت ملت به‌عنوان پرچمدار طرح «قبض سبز» امکان استعلام و پرداخت سریع و آنلاین قبوض برق را برای انواع گوشی‌های اندروید و ios فراهم کرده است.

برای استفاده از این سرویس می‌توان پس از نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن سکه با انتخاب منو پرداخت قبض و نیز انتخاب استعلام قبض برق، با وارد کردن شناسه قبض از میزان برق مصرفی و مبلغ آن مطلع شده و در ادامه با واردکردن اطلاعات کارت بانکی ، مبلغ آن را به‌سهولت پرداخت کرد.

علاقه‌مندان به استفاده از خدمات اپلیکیشن سکه می‌توانند آن را از نشانی sekeh.behpardakht.com دانلود و نصب کنند؛ کاربران پس از دانلود و نصب اپلیکیشن و بازکردن برنامه، ابتدا باید شماره همراه خود را وارد کنند تا کد فعال‌سازی برایشان ارسال شود، سپس آن‌ها می‌توانند با واردکردن کد فعال‌سازی وارد صفحه نخست اپلیکیشن شوند.

گفتنی است که با این کار سالانه از قطع شدن معادل 12هزار اصله درخت جلوگیری می شود که با تغییر روش ارائه صورتحساب برق به مشترکین به‌صورت الکترونیکی، کمک بزرگی به حفظ محیط زیست خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  2