نسخه جدید اپلیکیشن سامانیوم رونمایی شد

باشگاه مشتریان بانک سامان از نسخه جدید اپلیکیشن خود با قابلیت‌های جدید در بستر اندروید، رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به نقل از سامان رسانه، سامانیوم در حالی نسخه جدید اپلیکیشن خود را در بستر اندروید عرضه کرده که در این نسخه، علاوه بر بهسازی فضای کاربری، قابلیت‌های تازه‌ای نیز به این محصول اضافه شده است.

بر این اساس، در اپلیکیشن جدید باشگاه مشتریان بانک سامان، کاربران می‌توانند تمامی کدهای تخفیف خود را به‌صورت موزاییکی مشاهده و فیلتر کنند و همچنین از تعداد روزهای باقی‌مانده از فروش این کدها اطلاع پیدا کند.

علاوه بر این، کاربران ازاین‌پس می‌توانند دوستان خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف به سامانیوم دعوت کنند.

نمایش امتیازات وفاداری به تفکیک سپرده‌ها در هرروز، امکان فیلتر کردن نوع و زمان سپرده برای دیدن امتیاز وفاداری و ارائه جزئیات امتیاز سامانی بر اساس تراکنش و فعالیت باشگاهی از دیگر قابلیت‌هایی است که به نسخه جدید اپلیکیشن سامانیوم اضافه‌شده است.

همچنین در نسخه جدید، فرآیندهای عضویت و ورود به سیستم، تکمیل پروفایل، نمایش نوتیفیکیشن و پیام‌های ارسالی، کسب امتیاز و نمایش بن‌های خریداری‌شده نیز بهینه‌سازی شده است.

گفتنی است، اپلیکیشن جدید سامانیوم تنها در گوگل پلی منتشر شده و کاربرانی که اندروید 5 به بالا دارند می‌توانند از این نسخه بهره‌مند شوند. همچنین کاربران برای نصب نسخه جدید، ملزم به حذف نسخه قبلی اپلیکیشن هستند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند به سایت سامانیوم به نشانی samanium.sb24.com مراجعه و یا با مرکز سامان ارتباط به شماره، 0216422 تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

26  −  25  =