پرداخت امن از ایالات متحده به ۴۷ کشور با سامسونگ پی

سامسونگ پی امکان پرداخت بین المللی را از ایالات متحده برای کاربران 47 کشور که در کیف پول موبایلی سامسونگ قرار دارند بصورت امن فراهم می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، Finablr (فینابلر) و سامسونگ امکان انتقال پول بین‌المللی در سامسونگ ‌پِی را ایجاد کردند. این سرویس جدید، در نوع خود در آمریکا منحصر به فرد است و برای کاربران ۴۷ کشور، امکان پرداخت بین‎المللی یکپارچه و امن را از طریق مجموعه‌ای از روش‌های متنوع پرداخت که همه در کیف پول موبایلی سامسونگ قرار دارند، فراهم می‌کند.
 
این سرویس ترکیبی از قابلیت‌ها، سادگی و امنیت سامسونگ ‌پِی و دسترسی به چهل سال تجربه‌ی فینابلر در پرداخت بین‌المللی است که در قالب پرداخت موبایلی در اختیار میلیون‌ها مشتری قرار داده شده است.
 
کاربران سامسونگ ‌پی از این پس در ایالات متحده می‌توانند از کارت‌های بانکی‌شان در سامسونگ ‌پِی برای ارسال مطمئن و امن پول با اکثر ارزهای رایج به گیرندگان از طریق شبکه جهانی فینابلر استفاده کنند.
 
این سرویس، از دسترسی جهانی فینابلر و قابلیت توزیع آن استفاده می‌کند و گزینه‌های متنوع و مناسبی را مطابق با ترجیحات هر کاربر از سپرده گذاری در بانک تا دسترسی به پول نقد در اختیارشان قرار می‌دهد. این همکاری یک همکاری قابل ملاحظه بین سامسونگ و فینابلر برای ارائه‌ی سرویسی در مقیاس جهانی به بازار است.
 
مدیر بخش محتوا و خدمات سامسونگ در این باره اشاره کرده که مشتریان ما جهانی هستند و در سراسر جهان دارای دوستان و خانواده هستند. سامسونگ از فراهم کردن امکان ارسال پول از ایالات متحده به سراسر جهان به صورت ساده، امن و شفاف خوشحال است. انتقال پول اولین گام از چشم انداز ما برای تحول سامسونگ ‌پِی در جهت ایجاد پلتفرمی است که زندگی مالی کاربران را راحت‌تر کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

47  +    =  51