خروج شرکت ها از انجمن لیبرا در عرضه نهایی این رمزارز بی تاثیر است

مدیر موقت انجمن لیبرا مطرح کرد؛

مدیر موقت انجمن لیبرا گفت که با وجود خروج ویزا، مسترکارت، پی پال و برخی دیگر از اعضا، همچنان به برنامه خود اطمینان دارند و اجازه نمی‌دهند این اتفاقات تاثیری در عرضه نهایی شبکه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونبک، فیسبوک ماه ژوئن (خرداد) اعلام کرده بود که انجمن لیبرا در زمان عرضه 100 عضو خواهد داشت. این شرکت بار دیگر در تایید صحبت‌های پیشین خود تصریح کرد که برنامه‌اش برای عرضه لیبرا با 100 شریک تجاری تغییری نکرده است.

یکی از نمایندگان انجمن لیبرا پس از جلسه انجمن در ژنو سوئیس در مصاحبه‌ای با این خبرگزاری گفت:

    تایید می‌کنیم که برنامه ما، رساندن اعضای انجمن به 100 عضو است.

«برتراند پرز» (Bertrand Perez)، مدیر اجرایی و مدیر موقت انجمن لیبرا در مصاحبه‌ای با شبکه CNBC گفت که با وجود خروج ویزا، مسترکارت، پی پال و برخی دیگر از اعضا، همچنان به برنامه خود اطمینان دارند و اجازه نمی‌دهند این اتفاقات تاثیری در عرضه نهایی شبکه داشته باشد.

نکته جالب اینجاست که تا به این‌جا از میان 21 عضوی که اوایل هفته جاری اساس‌نامه اتحادیه لیبرا را امضا کرده‌اند، نامی از یک شریک فعال در حوزه بانکی و مالی دیده نمی‌شود.

پرز در ادامه افزود:

    تنها یک ویزا و یک مسترکارت وجود دارد. نمی‌گویم که جایگزینی برای آن‌ها خواهیم داشت یا نه، ولی می‌توانم بگویم که شرکت‌های نام آشنایی در تیم خود داریم که در حوزه بانکی و مالی فعالیت گسترده‌ای دارند.

وی ضمن اشاره به کند شدن روند پیشرفت پروژه به واسطه خروج این شرکا، گفت:

    با وجود بزرگی پروژه و چشم‌اندازی که برای آن متصور هستیم، عرضه چند فصل دیرتر آن، تفاوت چندانی ایجاد نخواهد کرد.

دیوید مارکوس (David Marcus)، مدیرعامل کالیبرا و از اعضای هیئت مدیره انجمن لیبرا، ضمن تایید صحبت‌های پرز در خصوص خروج مسترکارت و شرکای دیگر، در حساب توییتر خود نوشت:

    گفتن این مسئله که با وجود خروج‌ها چه بر سر آینده لیبرا خواهد آمد، چندان درست نیست. صد البته که در کوتاه مدت خبر خوشایندی نیست، اما نکته مثبت اینجاست که باعث افزایش استقلال پروژه می‌شود. منتظر اخبار بیشتری در این زمینه باشید. تغییری این چنین بزرگ سخت است، چرا که می‌دانید وقتی فشار زیادی ایجاد شود، حتما خبری در راه است.

انجمن لیبرا روز دوشنبه اعلام کرد که چیزی در حدود 1,500 شرکت مختلف، نسبت به همکاری در پروژه ابراز علاقه کرده‌اند و از این میان 180 شرکت واجد شرایط هستند. برای تایید ورود عضو جدید به پروژه باید 14 عضو از 21 عضو اصلی انجمن با آن موافقت کنند.

 

منبع: کوین دسک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  75  =  85