همکاری صنعت بازی و پروژه‎های رمزارزی/ علاقه به EA بلافاصله به صورت آنلاین دچار انفجار شد

استودیوی بزرگ ساخت بازی های ویدئویی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) معروف به EA پس از توییت توصیه به سرمایه گذاری در کریپتو ، مورد توجه ۲۰،۰۰۰ کاربر توییتر قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، در واکنش به زمینه همکاری مشترک بین صنعت بازی و پروژه‎های رمزارز ی، علاقه به EA بلافاصله به صورت آنلاین دچار انفجار شد. با این حال، اگرچه در این اتفاق به ظاهر کوچک، استفاده از حرف بزرگ “C” غیر قابل اجتناب بوده است،به نظر میرسد “Crypto” در واقع نام یک شخصیت جدید بوده است نه ارز دیجیتال به مفهوم عام آن.

کمپانی EA در توئیت دیگری به تبلیغ درخصوص شخصیت Crypto که در فصل سوم بازی Apex Legend ظاهر میشود، پرداخت. با این وجود، توصیف نقش Crypto در EA نشان می‌دهد که ارزهای رمزپایه یک موضوع داغ بین مخاطبین هدف خود است.

با این حال هنوز هم برخی از بزرگان این صنعت، نسبت به این پست توئیتری واکنش نشان نداده‌اند. در ادامه اکانت EA Access در واکنشی به این توئیت کامنت گذاشت:

“برادر چرا این کار رو میکنی؟ شما پدر را نا امید خواهی کرد.”

و در ادامه صرافی بایننس نوشت:

“همه چیز روبراه است، ما هنوز دوستت داریم.”

صرافی OkCoin هم نوشت:

“وارد ارزهای دیجیتال شو.”

از آنجا که بازارهای ارزهای رمزپایه در سال ۲۰۱۹ به شدت و به طور دراماتیک افزایش‌ مجددی را تجربه کرده است، شرکت‌ها هنوز به این پدیده به عنوان یک مزیت بالقوه سودمند برای خدمات خود نگاه می‌کنند.
گفتنی است در همین راستا و طی برگزاری جام جهانی بازی محبوب Fortnite در ماه جولای، مفسران به هیجان آمده و همگام با یکی از سرمایه‌گذاران، پتانسیل سرمایه‎گذاری قابل توجهی در آینده در این حوزه پیش بینی شده است.
گرایش‌های فعلی بر حوزه‌هایی مانند توکن های بازی تمرکز دارند. اینها می‌توانند قابل تبدیل و حتی قابلیت ترید داشته باشند اما جذب محدودی را شاهد هستند.

منبع: bitcoinist

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  10