بروزرسانی قوانین مالیاتی ارزدیجیتال در انگلستان/ملکه، رمزارزها را به عنوان ارز به رسمیت نمی‌شناسد

چند هفته پس از اینکه کمیته ناظر بر درآمدهای داخلی ایالات متحده یک راهنمای جدید برای اخذ مالیات با رمز ارزها منتشر کرد، نهاد مرکزی مالیات و خدمات مالی بریتانیا قوانین مالیاتی خود در رابطه با رمز ارزها برای بخش‌های صنعتی و افراد را به روز رسانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، ملاحضات قانونی لحاظ شده در این بازنگری همچنان که انتظار می‌رفت، محافظه کارانه است. این قانون جدید پیرامون رمز ارز ها در کنار بندهای مالیاتی دیگر بریتانیا قرار می گیرد. در این لایحه رمز ارز ها به طور مشخص ارز در نظر گرفته نشده اند و با اسم دارایی‌های رمز نگاری شده وارد قانون شده اند.

قوانین لحاظ شده برای افراد حقیقی به این صورت است که داشتن رمز ارز ها را به عنوان یک نوع سرمایه‌گذاری شناسایی کرده است و در هنگام تبدیل رمز ارز ها به ارزهای فیات، خرید با رمز ارز ها و حتی تبدیل رمز ارز ها به یکدیگر آنها را مشمول پرداخت مالیات می‌کند.

در حالیکه کشورهای بسیاری در حال وضع قوانین مالیاتی برای رمز ارز ها هستند، دغدغه‌های بسیاری برای تمیز دادن فعالیت‌های فردی از تجاری در حوزه رمز ارز ها  توسط قانون‌گذاران وجود دارد.

 

منبع: cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  1