حضور بزرگترین گروه سرمایه‌گذار چینی حوزه ماینینگ در ITE 2019

مدیرعامل شرکت تاپ‌اکو خاورمیانه و سرمایه‌گذار ایرانی فروکروم رفسنجان از حضور شرکت «گروه توسعه سرمایه گذاری ایران و چین» در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، محمدحسن رنجبرزاده، مدیر عامل شرکت تاپ ‌اکو خاورمیانه و سرمایه‌گذار ایرانی فروکروم رفسنجان از حضور شرکت گروه توسعه سرمایه‌گذاری ایران و چین در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران خبر داد.
 
رنجبرزاده درباره حضور شرکت گروه توسعه سرمایه گذاری ایران و چین در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران در یک غرفه مجزا، گفت: این گروه برنامه‌های متعددی برای حضور در نمایشگاه تراکنش ایران در نظر گرفته است.
 
وی در این باره گفت:‌ معرفی شرکت و پروژه‌های در دست اجرای گروه توسعه سرمایه گذاری ایران و چین در ایران، حضور در پنل تخصصی ماینینگ و بررسی فرصت‌ها و تهدیدها در این حوزه با حضور کارشناسان برجسته از جمله مهمترین برنامه‌های گروه در نمایشگاه تراکنش ایران است. ارائه و معرفی توانمندی‌های دوستان چینی در حوزه‌های مختلف به ویژه در بحث راهکارهای پرداخت و شبکه‌های اجتماعی نیز از جمله دیگر این برنامه‌ها را تشکیل می‌دهند.
 
وی درباره فعالیت‌های این گروه و سرمایه‌گذاری چند میلیاردی آن در ایران، گفت: شرکت گروه توسعه سرمایه گذاری ایران و چین یکی از شرکت‌های فعال در زمینه سرمایه‌گذاری و همچنین جذب سرمایه‌گذار برای انجام پروژه‌های متعدد در ایران است.
 
رنجبرزاده گفت: ما تاکنون چندین پروژه در ایران اجرا کرده‌ایم، این پروژه‌ها شامل کارخانه فروکروم رفسنجان با 300 نفر اشتغالزایی و بالغ بر 700 میلیون دلار سرمایه گذاری، پست برق و دیتاسنتر رفسنجان که در مجاورت همین کارخانه قرار دارد و یک مجموعه را تشکیل می‌دهند و همچنین واحد دیتاسنتر توسعه پست برق و ماینینگ که یک پروژه بسیار عظیم است.
 
وی تاکید کرد: در حال حاضر واحد ماینینگ و دیتا سنتر رفسنجان، بزرگترین واحد ماینینگ در ایران و یکی از بزرگترین سایت‌‌های تولید برق برای ماینینگ در خاورمیانه محسوب می‌شود.
 
رنجبر با بیان اینکه کار این شرکت جذب سرمایه‌گذار خارجی خصوصا سرمایه‌گذارهای چین و هنگ کنگ برای پروژه‌های ایران است، گفت: پروژه رفسنجان به طور مجموع بالغ بر 250 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی را در بر داشته است.
 
وی درباره شرایط استخراج رمزارز در ایران با توجه به حواشی پیش آمده در یک سال اخیر، گفت:  ما اکنون سر یک دوراهی تاریخی هستیم، قائل به این هستم که اگر این شرایط و امکانات مدیریت شود فرصت بسیار بزرگی برای کشور به ویژه در شرایط کنونی تحریم است.
 
رنجبرزاده گفت:‌ ما در حال جذب سرمایه گذار خارجی برای پروژه های ماینینگ در ایران هستیم و سرمایه گذار خارجی به شرطی به کشور می آید که نفع داشته باشد. کشور امروز در شرایط تحریم قرار دارد و ورود سرمایه‌گذار خارجی به کشور با مشکلات و محدودیت های فراوانی همراه است. برخی از تصمیم گیری ها فقط منجر به بسته شدن راه برای آنها می شود و اگر تعرفه برق اصلاح نشود قطعا پروژه های موجود نیز متوقف خواهد شد.
 
وی در پایا ن گفت: علاقمند به حضور در نمایشگاه تراکنش ایران هستیم و شاهد بودیم که مدیران توانمندی در امر برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه در حال تلاش هستند و این مجموعه را مدیریت می‌کنند و امیدوارم که امسال نیز مثل سال های قبل موفق برگزار شود.

 

منبع: فابا نیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  2