معرفی کنندگان ماینرهای متخلف پاداش دریافت می کنند

در یکی از بندهای مصوبه برق ماینینگ نوشته شده است به افرادی که ماینرهای متخلف را معرفی کنند، تا سقف ۲۰ درصد خسارت دریافتی از متخلف شناسایی شده پاداش داده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، عصر روز ۲۱ آبان بود که مصوبه وزارت نیرو با نام «مقررات تامین برق مراکز استخراج رمزارز ها» منتشر شد و بالاخره بعد از چند ماه کشمکش، تعرفه رسمی برق ماینینگ مشخص شد.

طبق این اطلاعیه که توسط وزارت نیرو صادر شده، تعرفه برق برای استخراج ارزهای دیجیتال ۹۶۵ تومن است که در ماه‌های پیک مصرف برق (ابتدای خرداد تا پایا ن شهریور) با ضریب ۲ و در ماه‌هایی که مصرف برق پایین است (ابتدای فروردین تا پایا ن اردیبهشت و ابتدای مهر تا پایا ن اسفند)، با ضریب یک دوم محاسبه خواهد شد.

اما نکته‌ی جالب توجهی که در این اطلاعیه وجود دارد و در بند پایا نی نوشته شده است، تشویق شهروندان به معرفی ماینر هایی است که برخلاف مصوبه وزارت نیرو اقدام به استخراج کنند. وزارت نیرو برای ترغیب افراد به این کار جایزه‌ای هم برای آن‌ها تعیین کرده که ۲۰ درصد از میزان تمام خسارت دریافتی از متخلف است!

در این اطلاعیه آمده است: شناسایی متخلفین مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز مشمول دریافت پاداش (تا سقف ۲۰ درصد خسارت دریافتی از متخلف شناسایی شده) خواهد بود.دستورالعمل این بند بنابه پیشنهاد شرکت توانیر توسط معاون امور برق و انرژی ابلاغ می‌گردد.

 

منبع: arzdigital

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  ⁄  3  =