استارتاپ‌های برتر نمایشگاه تراکنش معرفی و تقدیر شدند

در مراسم اختتامیه پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران علاوه بر تقدیر از شرکت خدمات انفورماتیک به عنوان اسپانسر ویژه دو رویداد «فینتک ایران» و «شهر هوشمند» و حامی 60 استارتاپ حوزه مالی و بانکی، 4 استارتاپ از میان 8 استارتاپ برگزیده حاضر در این نمایشگاه به عنوان برترین کسب و کارهای مالی و بانکی نمایشگاه تراکنش ایران، انتخاب و از آنها تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، انتخاب این استارتاپ ‌ها پس از برگزاری جلسه کمیته داوری متشکل از اعضای هیات علمی مراکز آیفینک و مرکز فابا در شرکت خدمات انفورماتیک صورت گرفت.

براساس رای کمیته داوران، استارتاپ «آسان بورس» به عنوان پلتفرم طراحی استراتژی معاملاتی رتبه اول و استارتاپ «والکس» به عنوان بازار معاملاتی ارز دیجیتال رتبه دوم را کسب کردند.

در همین حال دو استارتاپ «دنگی پال» در حوزه کافه و رستوران و «جیبیمو» در حوزه کیف پول موبایلی، با هم مقام سوم جشنواره استارتاپ ی نمایشگاه تراکنش را از آن خود کردند.

8 استارتاپ آسان بورس، تراولت، والکس، پارس بیت، بامیار، دنگی پال و جیبیمو و بازاربان در این رقابت حاضر بودند.

همچنین در بخش برگزیدگان جشنواره شهر هوشمند نیز از استارتاپ های مرکوری (بیمه بدنه)، چرخ (پیک دوچرخه) و پایلا (شبکه سراسری فروش و توزیع کالا) که به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار دارند با اهدای جوایزی از سوی شرکت خدمات انفورماتیک و مرکز آیفینک تقدیر به عمل آمد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

45  −  36  =