گوشی محبوب و مورد علاقه سارقان انگلیسی

مدل‌های جدید گوشی آیفون در میان دزدان انگلیسی و منطقه ولز از محبوبیت فراوانی برخوردار است و آنها بیش از هر چیز به دنبال سرقت این گوشی‌ها هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مدل‌های جدید گوشی آیفون در میان دزدان انگلیسی و منطقه ولز از محبوبیت فراوانی برخوردار است و آنها بیش از هر چیز به دنبال سرقت این گوشی‌ها هستند.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی وزارت کشور انگلیس در مورد میزان سرقت تلفن همراه در این کشور بیشترین گوشی‌های سرقت شده عبارتند از مدل های 5، 5C، 5S  و 4S از گوشی آیفون. بعد از این گوشی ها بلاک بری 9790 در رتبه پنجم است.

این فهرست بر اساس سرقت های به عمل آمده در بازه زمانی آگوست سال 2012 تا ژانویه 2014 تهیه شده است. بیشترین میزان سرقت گوشی در این کشور هم از زنان و همین طور گروه سنی 14 تا 24 سال صورت گرفته است.

وزارت کشور انگلیس در گزارش یاد شده از اینکه سرقت گوشی در این کشور به طور مکرر صورت می گیرد اظهار نگرانی کرده و خواستار برخورد جدی تر با این پدیده شده است. زیرا امروزه گوشی های همراه حاوی اطلاعات بسیار حیاتی از زندگی انسان ها هستند و به عنوان مثال جزییات حساب های بانکی، آدرس ایمیل، عکس های خصوصی و … در این وسایل قرار دارد.

در سال های 2012 و 2013 در مجموع بیش از 742 هزار نفر قربانی سرقت تلفن همراه در انگلیس و ولز بوده اند و در سال 2013 تنها در لندن بیش از صدهزار گوشی همراه سرقت شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  66  =  71